Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر از ۱۵ تا ۱۹ دی ماه در شهر شیراز برگزار می‌شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، طبق تفاهم‌نامه محمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس مسابقات بین المللی دهه فجر در شیراز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی و آسیایی به نام فجر ایران ثبت شده و همه ساله ورزشکاران کشورهای دیگر جهت افزایش رنکینگ خود شرکت می کنند. جایزه مسابقات نیز 2500 هزار دلار است.

در مسابقات امسال هم با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک 2020 ورزشکاران بیش از 30 کشور شرکت خواهند کرد.

گفتنی است، سرداور مسابقات بین المللی دهه فجر از کشور هند و کمک سرداور فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون و ناظر کنفدراسیون آسیا از کشور تایلند هستند.

نایب قهرمانی آقایی در مسابقات بدمینتون بین‌المللی پاکستان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بدمینتون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدمینتون بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات جام برترین‌های دارت کشور و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی کمیته دارت استان کردستان و در سنندج برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها که ۳۰ و ۳۱ فروردین با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار می‌شود؛ ۸ بازیکن در بخش بانوان و ۸ نفر هم در بخش آقایان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر هر بخش جواز حضور در اردوی تیم‌های مردان و زنان کشورمان اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه را بدست خواهند آورد.

سالن بسکتبال مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهرستان سنندج میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

گفتنی است؛ مسابقات آسیایی چین تایپه آبان امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته