Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@08:42:22 GMT

ناهارتایم، جامع ترین سامانه سفارش غذای شرکتی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۳۸۴

ناهارتایم، جامع ترین سامانه سفارش غذای شرکتی

اگر شما تجربه سفارش غذا از رستوران‌های مختلف در زمان ناهار را داشته باشید، متوجه می‌شوید که ارسال غذا در ساعت های پر ترافیک به کندی و با تاخیر انجام می‌شود و همچنین در یک شرکت ممکن است چندین کارمند همزمان از یک و یا چند رستوران سفارش دهند و در نتیجه غذاها در زمان های مختلف و توسط پیک های مختلف به آدرس شرکت شما ارسال می شود و این موضوع علاوه بر افزایش هزینه، باعث ایجاد بی‌نظمی در تحویل سفارش ها می شود؛ همچنین انتخاب غذا از یک لیست بلند شامل رستوران های مختلف با منوهای متنوع نیز کار بسیار سختی است و از طرفی انجام این کار پیش از ناهار، نیازمند زمان نسبتا زیادی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارش غذا با یک قیمت منطقی باعث می‌شود تا کارمندان به راحتی بتوانند غذای دلخواه خود را انتخاب کنند؛ همچنین پرداخت هزینه غذا به صورت روزانه در زمان سفارش ممکن است برای بسیاری از کارمندان جذابیت نداشته باشد، اما سرویسی که کارمندان بتوانند با استفاده از آن هزینه ناهار خود را در انتهای هر ماه پرداخت کنند قطعا برای هر شخصی جذاب خواهد بود.

حفظ کیفیت غذاها در بلند مدت نیز از مشکلات اساسی است که شرکت های بسیاری روزانه با تامین کنندگان غذا بر سر آن اختلاف نظر دارند و اکثرا این تجربه را داشته اند که کیفیت غذای روز اول با روزهای آتی تفاوت دارد.

دسترسی به یک منوی ترکیبی، با کیفیت و جامع از غذاهای متنوع رستوران های برتر شهر تهران، سفارش غذای هر روز، ارسال به موقع غذای تمامی کارکنان در زمان مشخص، امکان مشاهده لیست سفارش های ثبت شده در روزهای گذشته، ثبت نظر در مورد سفارش های قبلی و امکان شخصی سازی منوها بر اساس سلیقه کارمندان نیز از ویژگی های منحصر به فردی است که سرویس سفارش غذای شرکتی ناهارتایم در اختیار شرکت‌ها و کارمندان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید به عنوان نماینده شرکت خود، فرم ثبت شرکت در ناهارتایم را به صورت آنلاین تکمیل کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند. تکمیل فرم ثبت شرکت و استفاده از این سرویس کاملا رایگان است و غیر از هزینه های مرتبط با غذا، هزینه ای به عهده شرکت و یا کارمند نخواهد بود.

2121

کد خبر 1329637

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم عراق انتخابات مجلس یازدهم امیرحسین فتحی استان البرز ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات

جی پلاس؛ منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است. 

امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد. 

بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

 

سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت: رئیس جمهور با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری اعلام کردند همه وزارتخانه ها  را مکلف کردند که برنامه‌ها خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند.

با توجه به ابلاغ قانون بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال در این جلسه هیئت دولت ضوابط حقوق و دستمزد امروز مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به تصویب رسید و ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین فروردین ماه اجرایی می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • آلمان چهار آتشبار پاتریوت دیگر به آمریکا سفارش داد
  • شمیم عطر قرآن در سنندج پیچید + فیلم
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • این کشور چهار آتشبار آمریکایی سفارش داد
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری