Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی گل‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تساوی شهرداری همدان برابر شهرداری آستارا اظهار داشت: در این دیدار داور در نیمه نخست یک پنالتی را برای تیم شهرداری همدان نگرفت و به راحتی از کنار آن گذشت.

گل‌محمدی بااشاره به صحبت های عنوان شده پیرامون پنالتی دقیقه ۸۰ برای تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: اگر داور می‌خواست به نفع ما پنالتی بگیرد به راحتی از صحنه پنالتی تیم فوتبال شهرداری همدان در نیمه نخست نمی‌گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل محمدی با بیان اینکه در این دیدار دروازه‌بان حریف بارها و روی هر صحنه ای وقت بازی را کشت، گفت: نباید روح و سلامت فوتبال و داوران را زیر سئوال ببریم و باید به تصمیمات احترام بگذاریم.

وی در ادامه با بیان اینکه در همدان تنها هستیم و کسی در همدان حتی احوال تیم ما را هم نمی‌پرسد و حتی نمی‌دانم اصلا اعضای شورای شهر اطلاع دارند که شهرداری در فوتبال تیم‌داری می‌کند؟ گفت: تاکنون تنها ۲۰ درصد قراردادهای اعضای تیم پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تیمی که قرارداد کل اعضای آن از سرمربی، کادر فنی و بازیکنان و تدارکات و پزشکیار تیم با کمتر از یک میلیارد بسته شده یکی از ۵ تیم کم هزینه لیگ دسته ۲ است، گفت: در شهر خودمان زمین به ما نمی‌دهند و سه هفته است که زمین مناسب برای تمرین نداریم و شاید یکی از عوامل افت تیم نداشتن تمرینات مناسب باشد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان تا به این هفته بیان کرد: در خانه ۴ برد و ۲ تساوی در کارنامه داریم و ۸۰ درصد امتیازها را کسب کرده‌ایم و از ۵ بازی خارج از خانه نیز ۳ تساوی و ۲ باخت داشتیم که بابت باخت به اروند خودم را نمی بخشم اما تا اینجای کار با یک بازی کمتر عملکرد بدی نداشتیم.

کد خبر 4793630

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی گل محمدی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است