Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:01:16 GMT

استرس 90دقیقه‌ای‌ نکو برای صعود به رده چهارم(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۴۵۰

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد در دیدار روز گذشته تیمش برابر پارس جنوبی جم، 90دقیقه کنار زمین بازیکنانش را هدایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولاد و پارس جنوبی‌جم روز گذشته در ورزشگاه فولادارنا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فولاد موفق شد با تک گل کاپیتان والی، روی غفلت دروازه‌بان و مدافعین حریف در دقیقه 12 سه امتیاز بازی را مال خود کند و امتیازاتش را به عدد 23 برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جواد نکونام که پیش از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی از دیدار با پارس به عنوان حساس ترین بازی نیم فصل اول تیمش نام‌برده بود، در طول بازی کنار خط ایستاد و با استرس خاصی بازیکنانس را تا سوت پایان بازی، هدایت کرد تا در نهایت سه امتیاز بازی به کارنامه قرمزهای اهواز ریخته شود.

 

حضور حسین کعبی و سید محمد علوی بازیکنان سابق فولاد روی نیمکت سرخ های اهواز نیز، به جذابیت نیمکت فولاد می افزاید، نیمکتی که حال تلفیقی از تجربه، بومی‌گرایی و جوانی است، آنها البته تشنه موفقیت هستند و فرصت این را دارند با فولاد به آرزوهای بزرگ خود برسند.

 

 

 

 

 

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم

رضا حسن‌زاده قاطعانه در گفتگو با ما به این نکته اشاره کرد که حاضر است استقلال زیبا بازی نکند، اما دیدارهایش را ببرد.

بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک را چطور دیدید؟

اگرچه شاید نوع بازی استقلال برای خیلی از هواداران جالب و خوشایند نباشد، اما نباید از یاد برد که استقلال ۸ فینال پیش رو دارد و در چنین شرایطی آنچه مهم تلقی می‌شود، کسب ۳ امتیاز بازی‌ها و حفظ صدر جدول است. به اوج رسیدن ممکن است آسان باشد، اما حفظ آن قطعاً کاری سخت‌تر از رسیدن به صدر جدول است که این اتفاق الان برای جواد نکونام و تیمش رخ داده است. در هر صورت کسب سه امتیاز بازی‌ها تحت هر شرایطی از مهمترین اهداف کادر فنی استقلال است که شکر خدا تا به امروز موفق به آن انجام آن شده‌اند. از قدیم می‌گویند بازی زیبا امتیاز ندارد، اما ما راضی به کسب همین سه امتیاز‌ها هستیم. در خصوص بازی آبی پوشان نیز باید گفت استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و عقب نشینی دقایق پایانی اتفاقی طبیعی برای حفظ نتیجه بازی بوده است.

اظهار نظر اعضای کادر فنی استقلال در خصوص داوری بازی‌ها باعث شد کمیته انضباطی فوتبال جواد نکونام و اکثر دستیاران او را برای ادای توضیحات به این کمیته فرا بخواند. نظرتان در این خصوص چیست؟

من واقعاً نمی‌دانم اصل ماجرا چیست، اما خوب می‌دانم مشکل اصلی تمام این دعوا‌هایی که پیرامون بحث داوری رخ می‌دهد فقط و فقط نداشتن سیستم v.a.r در فوتبال ما است. شک نداشته باشید وقتی چنین سیستمی در فوتبال راه بیفتد دیگر کسی درباره داوری و تصمیمات آنان حرفی نمی‌زند. همین بازی استقلال مقابل مس رفسنجان و ماجرای آن توپ که از خط رد شده بود را در نظر بگیرید. در چنین شرایطی چه کسی پاسخگوی امتیازات از دست رفته استقلال است.

 در چنین شرایطی سرمربی باید چه کار کند؟ نمی‌شود که داور با تصمیمات سهوی و یا خدایی نکرده عمدی خود هر بلایی سر تیم بیاورد و آن وقت سرمربی بیاید از عملکرد داور بازی با به به و چه چه یاد کند. داور اگر در طول بازی یک یا دوبار سوت اشتباه بزند می‌توان دلایلی برای آن تراشید، اما وقتی این اشتباهات ۱۰ بار تکرار شود، می‌شود تعمدی. در چنین شرایطی فدراسیون هم برای به رخ کشیدن قدرت خود از طریق کمیته انضباطی مدعی است چرا حرف از اشتباهات داوری می‌زنید. آقای کمیته داوران! شما چه کاری برای بهبود وضعیت داوری فوتبال انجام داده‌اید؟

امروزه فوتبال نتیجه‌گرا شده به خصوص برای دو تیم آبی و قرمز و در چنین شرایطی اگر استقلال ۳ امتیاز بازی مس رفسنجان را داشت، قطعاً با خیالی راحت‌تر به اراک می‌رفت و بعید نبود با یک پیروزی پرگل به تهران بازگردد. جدا از بحث فراخوان کادر فنی استقلال از سوی کمیته انضباطی، جالب است استقلال در حین بازی با رقباست و دوستانی دیگر بر علیه باشگاه بیانیه صادر می‌کند و ندانم کاری این افراد نتیجه‌ای جز به حاشیه بردن فوتبال ندارد. متاسفانه بروز اینگونه اتفاقات پایان ناپذیر باعث شده لیگ برتر دیگر کیفیت گذشته را نداشته باشد.

غیبت جواد نکونام را مقابل شمس آذر قزوین را چطور ارزیابی می‌کنید؟

با توجه به شرایطی که استقلال امروزه در آن قراردارد، است لازم است جواد نکونام همه جوره خود را کنترل کند تا به اصطلاح گزک به دست بدخواهان استقلال ندهد چرا که حضور او لب خط برای کسب سه امتیاز بازی‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است. از جواد خواهش می‌کنم برای استقلال هم شده بیش از پیش خویشتن داری کرده تا شرایط برای محرومیت او فراهم نشود.

حمایت از هوادار دختر استقلال از سوی حسینی و مرادمند باعث شده این دو بازیکن به کمیته اخلاق و انضباطی احضار شوند. نظرتان در خصوص حاشیه‌های رخ داده در پایان این بازی اراک چیست؟

مشخصا هواداران سرمایه‌های اصلی فوتبال و باشگاه هستند و این عزیزان هستند که فوتبال را زنده نگه می‌دارند. بالاخره آن هوادار عزیز هم با عشقی که به استقلال داشته در پایان بازی از خود بیخود شده و به سوی کاپیتان تیم محبوبش رفته و با توجه به شرایط پیش آمده حسینی باید از او حمایت می‌کرد و من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم چنین کاری انجام می‌دادم. به نظرم حمایت از هوادار تیم کار درستی بود که از سوی حسینی و مرادمند انجام شد.

در پایان دیدار آلومینیوم و استقلال مهدی هاشمی و تنی چند از بازیکنان استقلال مدعی شدند عده‌ای نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. شما چطور فکر می‌کنید؟

شک نکنید چنین نظریه‌ای صحیح است. بگذارید یک ماجرا را برایتان بازگو کنم تا بدانید وقتی می‌گویم اراده‌ای برای قهرمان نشدن استقلال وجود دارد یعنی چه.

بفرمایید.

دربی سال ۷۸ را به یاد بیاورید. وقتی در نیمه اول پرسپولیس ۹ نفره شد و ما به رختکن رفتیم متاسفانه افرادی از سازمان تربیت بدنی با تقاضایی غیر حرفه‌ای پا به رختکن ما گذاشتند. اگر فوتبال پاک و عادی است که نیاز آمدن آن افراد در بین دو نیمه به رختکن استقلال نبود. با چنین شرایطی به قول شاعر تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • خلاصه بازی آرسنال و استون ویلا + فیلم
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • آمار تحسین برانگیز خیبر برای صعود به لیگ برتر
  • بازیکنان ذخیره کاله مثل بازی سوم با ذوب آهن بازی کنند، صعود حتمی است
  • جانشین نکونام مشخص شد
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی