Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@13:35:57 GMT

خبر رفع فیلتر تلگرام و توییتر در راه است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۸۵۳۶

خبر رفع فیلتر تلگرام و توییتر در راه است؟

روزنامه اعتماد در شماره امروز  سه شنبه 19 آذرماه در گزارشی نوشت: محمدجواد آذری جهرمی و خبر «سورپرایزی» که روز پنجشنبه در راه است، باعث شد تا اهالی توییتر فارسی هشتگ «وزیر جوان» را داغ کنند. در این هشتگ عده‌ای با ترس قطعی مجدد اینترنت شوخی کردند و عده‌ای هم از حدس و گمان‌های خود برای رفع فیلترینگ تلگرام گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک، آنچه می‌خوانید منتخبی از این توییت‌هاست:

«شاید هم رفع فیلتر تلگرام و توییتر در راه است»، «دیگه ما یه هفته تو غافلگیری بودیم، بس نیست وزیر جوان؟!»، «یعنی از قطعی اینترنت هم سورپرایز بهتری داریم؟!»، «بیایین مثبت باشیم و نیمه‌پر لیوان رو نگاه کنیم. شاید پنجشنبه بدون وی‌پی‌ان رفتیم تلگرام و اومدیم اینجا»، «به‌نظرم قبل سورپرایز تو گوگل سرچ می‌کنن چطوری اینترنت را ملی کنیم»، «حاج خانوم زنگ می‌زد و می‌گفت: بیا برات شام سورپرایز پختم، می‌رفتم خونه و می‌دیدم کوکو سیب‌زمینی داریم... حالا اگه فکر کردین سورپرایز وزیرجوان بیش از کوکو سیب‌زمینیه باید بگم اشتباه کردین»، «حالا نخواییم سورپرایز شیم چی؟»، «دست خودم نیست من کلا آدم سورپرایز نیستم... استرس گرفتم»، «هرکاری می‌خوایین بکنین، فقط دست به دکمه اینترنت نزنین لطفا»، «لابد شبکه ملی اینترنت است که آقای روحانی وعده داده»، «حالا شاید خبر خوش دوست‌مون بازگشت سرمربی استقلال باشه»، «هنوز جای سورپرایز قبلی درد می‌کنه آقای وزیر، این پنجشنبه رو بی‌خیال»، «ما هرروز سورپرایز می‌شیم»، «ولی من اگه جای وزیر جوان بودم که گفت: پنجشنبه سورپرایز دارم، چهارشنبه اینترنت رو قطع می‌کردم همه تو کفش بمونن»، «ایشالا که وزیرجوان سورپرایز رو با آقای روحانی درمیون گذاشته باشه که رییس‌جمهور صبح جمعه غافلگیر نشه»، «اقدامات لازم برای پنجشنبه: هیچ بسته اینترنتی رو فعال نکنین، شماره همه دوستان‌تون رو بگیرین که گم‌شون نکنین، تا فرصت هست فیلم و سریال‌ها رو دانلود کنین»، «اون‌دفعه که نگفتن سورپرایز داریم، اون‌جوری شد. خدا به داد این‌دفعه برسه که از قبل آماده‌باش رو هم داده این وزیرجوان» و «کاش یهو سورپرایزمون می‌کردی و خبر نمی‌دادی، حالا من تا پنجشنبه چطوری همه کار‌های اینترنتیم رو بکنم؟!»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 رفع فیلتر تلگرام توییتر فیلترینگ تلگرام فیلترینگ هوشمند آذری جهرمی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟

وزیر کار در جمع خبرنگاران به سوالاتی درخصوص طرح فجرانه یارانه، تعطیلی پنجشنبه‌ها برای بخش خصوصی و وضعیت لایحه واگذاری تعیین دستمزد پاسخ داد.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی و طرح فجرانه که در مراحل بعدی ادامه یافت، گفت: در رابطه با تداوم طرح نیاز به بررسی مجدد است و مقرر شد که آقای دکتر مخبر محوریت کار را داشته باشند و پیگیری کنند. در بحث کالابرگ هم استقبال بسیار خوب بود؛ هم در مرحله اول مخصوصا در دهک‌های کم درآمد به ویژه دهک اول، دوم، سوم و در مرحله دوم هم استقبال بهتر شد و حتی در مرحله سوم استقبال شتاب بیشتری گرفت.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: ما پیش بینی می‌کنیم که تقریبا بالغ بر ۹۵ درصد از طرح استقبال شود و مردم هم بسیار خوب استقبال کردند و کسبه هم تلاش شان این بود که در کمترین فرصت کار انجام شود.

وزیر کار در پاسخ به سوالی خصوصی تعطیلی پنجشنبه‌ها و اجرای آن بر مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، تصریح کرد: این مساله نیاز به قانون دارد، هرچه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت لایحه واگذاری تعیین نرخ دستمزد کارگران به مجلس گفت: لایحه واگذاری تعیین دستمزد در حوزه کارشناسی وزارتخانه در حال بررسی است، در بخش کارشناسی وزارتخانه است که بعد باید به دولت ارسال شود و در صورت تصویب در هیات دولت به مجلس ارسال خواهد شد.

مرتضوی در پاسخ به سوالی پیرامون برخی شنیده‌ها از تعدیل نیرو در شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: من گزارشی از تعدیل نیرو ندارم، شما اگر گزارشی دارید مکتوب به ما بدهید حتما بررسی می‌کنم و در جلسه آینده خدمت شما اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی