Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: محورهای مواصلاتی ایرانشهر- جلگه و جلگه- چاه اسحاق واقع در منطقه بلوچستان با توجه به فروکش طغیان رودخانه‌های محلی بازگشایی شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرحمن شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر اظهار داشت: محورهای مواصلاتی ایرانشهر- جلگه و جلگه- چاه اسحاق واقع در منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان با توجه به فروکش طغیان رودخانه‌های محلی بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 محور مواصلاتی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان مسدود استیکی از محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شدکدام جاده‌های سیستان و بلوچستان دو بانده می شود؟

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بارندگی شدید روزهای اخیر و در پی آن طغیان رودخانه‌های محلی موجب مسدود شدن چهار محور مواصلاتی شده بود، گفت: محور مواصلاتی فنوج- کتیج- رمشک واقع در منطقه بلوچستان همچنان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه همچنان احتمال مسدود شدن محورهای مواصلاتی جنوب استان در پی ورود سامانه بارشی جدید وجود دارد، بیان کرد: توصیه می‌شود مردم جنوب استان از تردد و توقف کنار مسیل‌ها، رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: امروز (۷ فروردین) محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر به علت تخلیه بار ترافیک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورها بیان کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی تا ساعت ۱۲ امروز، جنوب به شمال محور چالوس (پل زنگوله تا هریجان و مکارود تا میانک) و شمال به جنوب محدوده‌های میانک، مجلار، هزار چم، ولی آباد و تونل کندوان، آزادراه تهران شمال (محدوده‌های تونل شماره ۱۳، تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز)، جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های مشاء، لاسم تا گزنک و بایجان) و شمال به جنوب (محدوده کلرد) و آزادراه رشت _قزوین (رودبار) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین بیان کرد: محور خرم آباد-پلدختر و محور مینودشت _ پل بایلر نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد