Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر از صدور ۳۵ حکم جدید برای اعضای هیات امنای اماکن متبرکه این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام حمید رضا حسین‌رضایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر امروز سه‌شنبه، 19 آذر گفت: در راستای ساماندهی و معرفی اعضای هیأت امناء اماکن متبرکه، جلسه کمیسیون تأیید صلاحیت اعضای هیأت امناء امامزاده سید محمد(ع) و بقعه زیارتگاه شیخ محمد شمس‌الدین این شهرستان با حضور امام جمعه، نماینده سپاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای ساماندهی هیأت امنای اماکن متبرکه به ویژه امام‌زادگان شاخص بر اساس برنامه تعریف شده پس از پایان هر حکم امنای قدیم، اعضای جدید پس از تصویب توسط کمیسیون شهرستانی و اداره کل اوقاف استان در نهایت توسط سازمان اوقاف معرفی شده و احکام آنها صادر می‌شود.
حجت الاسلام حسین‌رضایی با بیان اینکه از ابتدای امسال برای ۳۵ نفراز اعضای هیأت امناء بقاع متبرکه این شهرستان احکام صادر شده بیان کرد: این احکام برای اماکن متبرکه شاخص طی مدت زمان دو سال صادر می‌شود.
وی تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها و طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه طی ایام سال با همکاری و مشارکت هیأت امناء در محل امام‌زادگان و بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی حسین رضایی وقف بردسیر احکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ سیروس دهقان شیری به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن شرکت در شورای اداری بخش آسارا پیرامون وضعیت اتباع خارجی ساکن در آن بخش توضیحاتی را ارائه نمود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی البرز در این نشست ضمن بیان نحوه تردد،اقامت و ساماندهی اتباع خارجی اذعان داشت: رویکرد کلی پناهندگان و مهاجرین خارجی در استان تمکین از قوانین دولت و سیاست های ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت بوده ،و در جلسات اطلاع رسانی و آموزشی همواره سعی این اداره کل بر آگاهی و آشنایی آنان با قوانین کشور می‌باشد.

وی ضمن قدردانی از دستگاههای شهرستان افزود: برای حضور قانونمند مهاجرین تعامل و نظارت بیشتری از سوی کلیه دستگاه ها و ادارات مرتبط با آنان مورد نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود