Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه افزایش طول عمر و واکسیناسیون از دستاوردهای نظام سلامت است، اظهار کرد: ما در این عرصه یکی از پیشتازان نظام سلامت در دنیا هستیم.
 
وی با اشاره به کاهش پرداخت هزینه‌های بیمارستانی و درمان از بودجه مردم در دولت دوازدهم، افزود: در گام دوم طرح تحول سلامت حرکت جدیدی را به عنوان تقدم پیشگیری بر درمان و درمان سرپایی بر بستری شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نمکی با اشاره به یکی دیگر از طرح‌های اجرا شده در کشور که کنترل فشارخون ۳۰ ساله‌ها تا ۷۰ ساله‌ها است، گفت: در این طرح ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر شرکت کردند و سبزوار یکی از پیشتازان در این طرح بود.
 
وی با اشاره به طرح جدید «هر خانه یک پایگاه سلامت»، برای اجتماعی کردن نظام سلامت٬ عنوان کرد: این طرح یک سطح قبل از خانه بهداشت و سلامت است و سبزوار به عنوان شهر پایلوت در این طرح قرار دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال سلامت را انتخاب و آموزش دهیم.
 
نمکی گفت: همواره به عنوان سرباز کوچک در خدمت مردم هستیم و امسال علیرغم مشکلاتی که داشتیم، هزار پروژه را تا هفته سلامت در اردیبهشت ماه ۹۹ افتتاح خواهیم کرد و اولویت ما در این طرح، نقاط کمتر توسعه‌یافته و محروم است.
 
وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند خیرین نظام سلامت، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، ۲۷ هزار تخت بیمارستانی اضافه شده و در سال ۹۸، هشت هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی اضافه خواهد شد. در سال آینده نیز شش هزار و ۱۰۰ تخت با اولویت نقاط کمتر توسعه‌یافته و محروم به بیمارستان‌ها اضافه خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه بیمارستان درمان دولت هفته سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه