Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس در حاشیه صحن علنی امروز پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی دوره دهم مجلس ۳۸ استیضاح انجام شده است، گفت: اکنون هم استیضاح وزرای نفت، کشور و آموزش و پرورش در مجلس مطرح است.

او با اشاره به تعداد هر استیضاح در وزارتخانه‌های مختلف اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش ۴ بار، اقتصاد و دارایی ۳ بار، نیرو ۴ بار، وزارت راه و شهرسازی ۳ بار، وزارت علوم و تحقیقات ۳ بار، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ۴ بار، وزارت کشور ۶ بار، وزارت جهاد کشاورزی ۴ بار، وزارت نفت ۲ بار، وزارت صنعت ۲ بار، وزارت ورزش و جوانان ۲ بار و وزارت امور خارجه یک بار استیضاح انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف نژاد تأکید کرد: در وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری، اطلاعات، دادگستری، فرهنگ و ارشاد، بهداشت و درمان و دفاع طی دور دهم مجلس هیچ استیضاحی انجام نشده است.

نماینده مردم ساری در مجلس بیان کرد: از ۳۸ استیضاح انجام شده است در مجلس به ربیعی و کرباسیان رأی اعتماد داده نشد و آخوندی ۲ مرتبه و ربیعی و حجتی هم بعد از استیضاح به خدمت خود در وزارتخانه‌هایشان ادامه دادند.

او تصریح کرد: همچنین ۴ استعفا از سوی بطحایی، آخوندی، حجتی و شریعتی هم انجام شده است.

یوسف نژاد با اشاره به بررسی استیضاح وزیر نفت در جلسه روز گذشته کمیسیون انرژی گفت: هنوز گزارش استیضاح به هیئت رئیسه ارائه نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استیضاح وزیر استیضاح زنگنه استیضاح وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت : به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق های رای خواهند آمد.

او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیروهای انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج  و از رسالت اصلی آن دور کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول