Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@17:32:12 GMT

گزینه‌های مدیرعاملی استقلال مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۰۰۶

گزینه‌های مدیرعاملی استقلال مشخص شدند

قهر استراماچونی و فسخ یک طرفه قرارداد سرمربی ایتالیایی بار دیگر آغازی بر نارضایتی هواداران استقلال از عملکرد مدیران این باشگاه بود و در نهایت روز گذشته «امیرحسین فتحی» استعفای خود را به وزیر ورزش داد و این استعفا صبح امروز (سه‌شنبه) مورد موافقت قرار گرفت.

پس از قبول استعفای مدیرعامل استقلال مسوولان وزارت ورزش و جوانان به دنبال انتخاب جایگزین مناسب و محبوب برای فتحی هستند و نام سه گزینه به صورت جدی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد مدیرعامل استقلال از میان «علی فتح‌الله‌زاده»، «کاظم اولیایی» و «رضا حسنی‌خو» خیلی سریع انتخاب خواهد شد و این سه گزینه‌های نهایی مدیرعاملی آبی پوشان هستند.

علی «فتح الله‌زاده» و «کاظم اولیایی» از شانس بیشتری برای قبول مدیرعاملی باشگاه استقلال برخوردار هستند.

256 251

کد خبر 1329644

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال امیرحسین فتحی علی فتح الله زاده باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم امیرحسین فتحی انتخابات مجلس یازدهم عراق وزارت ورزش و جوانان استان البرز استان آذربایجان شرقی باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد

سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام آگهی مزایده دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس شرایط مرتبط با خریداری سهام این دو باشگاه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC ملزم به داشتن دو مالک مجزا از هم هستند که تا به امروز یکشنبه ۲۶ فروردین این اتفاق رخ نداده و کماکان هر دو تیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان به حساب می‌آیند. طبق اعلام مدیران دو باشگاه بدهی‌های خارجی و داخلی این دو تیم تا تاریخی که از قبل اعلام شده بود، تسویه شده و تنها مشکل سرخابی‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای داشتن مالک مشترک است.

در همین حال امروز یکشنبه، سازمان خصوصی سازی قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران و پرسپولیس را اعلام کرد. بر این اساس و برای باشگاه استقلال، ۹,۱۷۲,۴۷۷,۵۰۰ سهام قابل واگذاری است که شامل ۸۵ درصد از کل سهام این باشگاه می‌شود. قیمت پایه هر سهام ۹۹۶/‌‬ ۲ ریال و ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری ۲۷,۴۸۰,۷۴۲,۵۹۰,۰۰۰ ریال است.

برای باشگاه پرسپولیس نیز، ۸,۹۳۷,۷۶۲,۷۵۰ سهام قابل واگذاری است که شامل ۸۵ درصد از کل سهام باشگاه خواهد بود و قیمت هر سهم ۵۷۰/‌‬ ۳ ریال است. ارزش پایه کل سهام قابل واگذاری نیز ۳۱,۹۰۷,۸۱۳,۰۱۷,۵۰۰ ریال خواهد بود.

شرایط تسویه ثمن معامله برای هر دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال تهران و پرسپولیس به این صورت است که ۱۰ % حصه نقدی و مدت اقساط ۷۲ ماه خواهد بود همچنین فاصله هر قسط ۶ ماه است.

دیگر خبرها

  • فوری | مالکان پرسپولیس و استقلال مشخص شدند
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • حدّ ترخّص در سفرهای هوایی چگونه مشخص می گردد؟
  • گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی مشخص شد
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • فتح‌الله‌زاده: موشک‌های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • قیمت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • گزینه جذاب برای یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟