Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:55:49 GMT

از پی اس جی اصرار، از امباپه انکار(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۰۱۴

از پی اس جی اصرار، از امباپه انکار(عکس)

به نظر می رسد که کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، علاقه ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از درخشش فوق العاده در موناکو تیم های زیادی را خواهان خود می دید و حتی از رئال مادرید به عنوان محتمل ترین مقصد او یاد می شد اما این ستاره جوان تصمیم گرفت که فوتبال خود را در کشورش ادامه دهد و راهی پاری سن ژرمن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود انتقال به پی اس جی، هر ساله شایعات زیادی درباره آینده این ستاره جوان مطرح می شود و با نزدیک شدن به پایان قرارداد این بازیکن، به شدت این شایعات افزوده می شود.

 

امباپه تا پایان سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به نظر می رسد که تمایلی برای تمدید قرارداد با تیم فرانسوی نیز نداشته باشد. همچنین باشگاه رئال مادرید نیز به دنبال جانشینی به حق برای کریستیانو رونالدو است که در تابستان 2018 از جمع کهکشانی ها جدا شده بود. در سمت دیگر زین الدین زیدان نیز چند باری به ستایش از عملکرد امباپه جوان پرداخته بود؛ اتفاقاتی که همگی شایعات پیرامون جدایی امباپه از پی اس جی و پیوستن او به رئال مادرید را به بیشترین حد خود رسانده است.

 

 

 

 

در همین رابطه نشریه مارکا در شماره امروز خود با تیتر "امباپه طناب را تنگ تر می کند" احتمال جدایی امباپه از پی اس جی و پیوستن او به رئال مادرید را روی جلد برده است. در گزارش روی جلد 10 دسامبر مارکا آمده است: " بازیکن فرانسوی با وجود اصرار باشگاه پی اس جی،  نشان داده که هیچ علاقه ای به تمدید قرارداد با این تیم ندارد. با این وجود باشگاه از او درخواست کرده که به پیشنهاد هیچ تیمی توجه نکند."

پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱