Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلق پوش با بیان اینکه پتانسیل ها و ظرفیت های زیادی در گیلان وجود دارد، گفت: بخش خصوصی باید محرکه توسعه اقتصادی باشد.

«فرهاد دلق‌پوش» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی در گیلان وجود دارد.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: در کنار ظرفیت‌های متعددی که در استان وجود دارد دستگاه‌های اجرایی بخش خصوصی را به صادرات تشویق و ترغیب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از عملکرد برخی مسئولان گیلانی انتقاد کرد و گفت: اگر ظرفیت‌هایی که در گیلان وجود دارد در سایر استان ها وجود داشت، بسیار بهتر و بیشتر از آنها بهره گرفته می‌شد.

 

دلق‌پوش با بیان اینکه بخش خصوصی باید محرکه توسعه اقتصادی باشد، خاطرنشان کرد: اگر مشکلاتی در حوزه توسعه صادرات بخش خصوصی وجود دارد باید در جلسات مطرح و رفع موانع شود.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به پیوستن کشورمان به اتحادیه گمرکی اوراسیا، خاطرنشان کرد: دبیرخانه این اتحادیه مهم اقتصادی و توسعه صادراتی کشور در استان گیلان ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری میزان صادرات غیرنفتی گیلان به میزان ۵۰۰ میلیون دلار هدف‌گذاری شده بود، اظهارکرد: تولیدات استان گیلان به‌ویژه محصولات کشاورزی باید به کشورهای همسایه افزایش پیدا کند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: لازم است با برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی در منطقه آزاد انزلی، ایجاد شبکه صادراتی در کل کشور با محوریت گیلان و همچنین ایجاد شهرک صنعتی بین‌المللی در استان زمینه صادراتی بخش خصوصی در گیلان را افزایش دهیم.

 

دلق‌پوش با اشاره به اینکه نبود رایزن بازرگانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت انتقال داده شده است، گفت: وزیر صمت نیز اعلام آمادگی کرده، اگر اتاق بازرگانی و تجار آمادگی داشته باشند حداقل در کشور روسیه رایزن بازرگانی را فعال می‌کنیم.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شورای اسلامی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد انتخابات قرآن اتحادیه اوراسیا بخش خصوصی رشت توسعه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است