Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- والورده حتی بدون لیونل مسی هم سعی خواهد کرد با دست پر از ایتالیا برگردد.
به گزارش آریا، اینتر و بارسلونا در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که برای بلوگرانا اهمیتی ندارد اما برای دورتموند و اینتر، حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت. در نشست مطبوعاتی پیش از بازی، والورده در خصوص مسی و وضعیت تیمش صحبت کرد که این مصاحبه را به نقل از مارکا، می خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی چالش برانگیزی خواهد بود. البته می توانم از واژه سخت هم استفاده کنم. بارسلونا صعود کرده است اما آمده ایم تا ببریم. فصل قبل نتوانستیم پیروز شویم اما فردا تلاش خواهیم کرد تا ببریم. ما اجبار و تعهد به هواداران، باشگاه و مردم داریم تا ببریم. قصد هم داریم این تعهد را عملی کنیم.  
لیونل مسی؟ مسائل داخلی، به داخل باشگاه مربوط است. تصمیم برعهده سرمربی است. ما شنبه شب بازی کرده‌ایم و به همین خاطر تصمیم گرفتم لیونل مسی را به ایتالیا نیاورم. بازی های مهمی داریم که باید در آینده انجام دهیم. برای جدال با اینتر هم بازیکنان مهمی حضور خواهند داشت.   
اینتر؟ انتظار بهترین اینتر ممکن را دارم. آن ها در اولین بازی، ما را به دردسر انداختند و حالا صدرنشین ایتالیا هستند. مهاجمان آن ها خطرات زیادی می آفرینند. با این حال آمده ایم تا رقابت کنیم و ببریم. تراشتگن؟ نتو بازی خواهد کرد. سنگربان بزرگی که تا الان قادر نبوده بازی کند. اینتر اگر بازیکنانش را هم عوض کند، روحیه مشابهی خواهد داشت. ریکی پویگ دیروز با تیم تمرین کرد. آنسو فاتی کمی احساس ناراحتی داشت. خواهیم دید.
ویدال؟ اطلاعی ندارم که هیچ یک از افراد باشگاه با اینتر مذاکره کرده باشند. هیچکس هم به من اطلاعی نداده است. فصل قبل در هیچ کدام از بازی هایمان مقابل اینتر، لیونل مسی بازی نکرد. با مسی یا بدون مسی، باید برابر اینتر پیروز شویم. بدون مسی هم یک ترکیب یازده نفره داریم. قصد داریم رقابت را در تیم حفظ کنیم. خواهیم دید آیا آنسو فاتی بازی خواهد کرد یا خیر. لائوتارو مارتینز؟ او سریع و قدرتی است. او با لوکاکو به درک خوبی رسیده است. مارتینز با سوارز تفاوت دارد اما خب هردوی آن ها مهاجم هستند. دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر تیم ها صحبت کنم. گریزمان-سوارز؟ کم مانده کل ترکیب اصلی را لو دهم اما انکار را انجام نخواهد داد!  
ژانویه؟ هنوز به نقل و انتقالات ژانویه نرسیده‌ایم. خواهیم دید چه می شود. باید در تمام پست ها آماده باشیم چون از ژانویه تا می، بازی های زیادی باید برگزار کنیم. آرتور؟ او از تمرینات برزیل با کمی ناراحتی آمد و تصمیم گرفت استراحت کند. هنوز دقیقا از اوضاع آرتور خبری ندارم.

 

منبع: طرفداری


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والورده اینتر مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است

رئیس سابق باشگاه اینتر از وضعیت این تیم کاملا راضی به نظر می رسد. 

طرفداری | رئیس سابق اینتر در مصاحبه‌ای با روزنامه کوریره دلاسرا درباره فصل درخشان این تیم و ستاره‌های آن صحبت کرد. عملکردی نزدیک به بی‌نقص که توسط تیم سیمونه اینزاگی به نمایش گذاشته شد و اینتر حالا در آستانه کسب قهرمانی بیستم و ستاره دوم قرار دارد. 

عملکرد تیمی اینتر

بازی روان و دلنشین، ویژگی اصلی اینتر است. دیدن بازی‌هایشان بسیار لذت‌بخش است، گاهی مرا به یادِ اینترِ هِرِرا می‌اندازند: اینترِ حال حاضر با یک سیستم مدرن، آن سبک را به بهترین شکل اجرا می‌کند. از همان بازی‌های ابتدایی، قدرت واقعی اینتر مشخص شد. به نظر من، آن‌ها زیبا بازی می‌کنند. در چنین شرایطی، جایگزین کردن بازیکنان جدید بدون برهم زدن روند تیم کار آسانی نیست. وقتی تیمی به این خوبی کار می‌کند، سخت است که آنها  را به یک سطح بالاتر ببرید. با کسب دومین ستاره [قهرمانی]، باید بگویم عملکرد آنها 10 از 10 بوده است. 

 بازیکنان اینتر

بارلا پیشرفت فوق العاده ای در کنترل جریان بازی و ریتم آن داشته است؛ دی مارکو شجاع و فداکار است و نماینده همه ما اینتری هاست. لائوتارو فوق العاده با کلاس بازی می کند و شم گلزنی و مهارت دریبلزنی فوق العاده ای دارد. شاید بتوانیم او را با میلیتو مقایسه کنیم. 

 سرمربی اینتر

سیمونه اینزاگی یک ویژگی مهم دارد: او هرگز راضی نمی شود و در یافتن بهترین راه حل برای تیم وسواس دارد. از توانایی او در روحیه دادن به تیم و انگیزه دادن به آنها واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، او با شایستگی تمام دستاوردهای خودش را به دست آورده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رژیم‌های سم‌زدایی از بدن؛ دروغ یا واقعیت؟
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • بهترین رژیم غذایی برای سلامت مغز/ ارتباط آرتروز زانو با زوال عقل
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی و اطلاعات آنها، مقابله با حمله ایران ممکن نبود