Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پسر جوانی که اقدام به سرقت از داخل ساختمان های نیمه کاره در آبادان می کرد مدعی شد که برای درمان بیماری اش دست به سرقت می زده است.

به گزارش رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت در منطقه ذوالفقاری آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یاسارقان بصورت ویژه در دستور کار مأمورین کلانتری18ذوالفقاری آبادان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این راستا مامورین ضمن بازبینی دوربین های مداربسته و همچنین با استفاده از منابع اطلاعاتی توانستند سارق سابقه دار30ساله ای که اقدام به سرقت از ساختمان های نیمه کاره و درحال ساخت می کرد را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار قابل توجهی اجناس سرقتی کشف و ضبط شد که متهم درگفتگو با خبرنگار رکنا گفت: چند وقتی است که دچار بیماری سل و ایدز شده ام و برای هزینه بیماری ام دست به این سرقت ها می زنم که با توجه به آزمایش های صورت گرفته از متهم مشخص شد  وی واقعا به بیماری ایدز و سل مبتلا است.

وی توسط واحد پیشگیری مرکز بهداشت بصورت رایگان در حال مراقبت بوده و متهم علت سرقت برای بیماری اش را یک بهانه قلمداد می کند که وی پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه ایدز اخبار حوادث جوان سارق آبادان ساختمان حوادث آبادان نیمه کاره اخبار خوزستان عکس فیلم دختر پسر خانواده زن تهران پرونده ویدیو ها حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق و مالخر سابقه‌دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده قیامدشت و کشف ۱۵ پرونده سرقت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در با اشاره به شناسایی سارقان اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده قیامدشت، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 174 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت، در نهایت در بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری هویت و مخفیگاه سارق و مالخر اموال مسروقه را که دارای سابقه بودند، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده قیامدشت مراجعه و طی 2 عملیات مجزا سارق به همراه مالخر اموال مسروقه را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد 4 عدد باطری خودرو، 2 عدد لاستیک زاپاس، 50 متر کابل و 3 جعبه ابزار کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل کردند.

دستگیری 703 شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان 27 و 30 ساله سابقه‌دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف که تا کنون 5 شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز