Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تأمین اجتماعی از تعیین شعب اختصاصی تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی سالاری رئیس سازمان تأمین اجتماعی در نشست بررسی مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 19 آذر) مجلس شورای اسلامی، گفت: اخیرا دستور داده‌اند تا شعب اختصاصی در استان تهران و دیگر استانها برای خدمات‌رسانی برای شرکت‌های دانش‌بنیان تعیین شود و بر همین اساس دو شعبه در غرب تهران و دو شعبه در شرق آن برای بررسی تخصصی درخواست‌های این شرکت‌های درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: سهامداران کسب و کارهای فضای مجازی برای بیمه کردن نیروهای خود می‌توانند با بخشنامه اخیر سازمان تأمین اجتماعی، خدمات دریافت کنند.

وی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و تأمین اجتماعی با تشکیل کارگروهی مشترک، مسائل و مشکلات شرکتهای دانش‌بنیان را بررسی کرده و در آن کارگروه، اصلاحات لازم برای خدمت‌رسانی بهتر و صدور بخشنامه های مورد نیاز و اصلاحات صورت می‌گیرد. 

سالاری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در کاهش دغدغه‌های فعالان حاضر در شرکت‌های دانش‌بنیان است. 

به گزارش فارس، در نشست صبح امروز مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان و نمایندگان آنها نظرات، مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود را به نمایندگان مجلس ارائه کردند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دانش نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیندهای طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضاها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال ۱۴۰۲ شاهد ۶۴ هزار و ۸۳۲ امضا و پرداخت الکترونیک برای تأسیس شرکت‌ها و ۳۵۲ هزار و ۲۷۵ امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکز ثبت شرکت‌ها، ۴۱۷ هزار و ۱۰۳ فقره کاهش داشت.

کد خبر 6086271

دیگر خبرها

  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • تلاش ناکام تندروهای مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!