Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: من چه زمانی به مردم مازندارن توهین کردم؟ این بیاینه‌ای که باشگاه نساجی صادر کرده است بارحقوقی زیادی دارد و تهمت‌ها فراوانی درآن زده شده‌ و قطعا توسط واحد حقوقی ما پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سپاهان در ماه جاری برنامه سنگین و فشرده‌ای دارد. آن‌ها باید در لیگ و جام حذفی چند روز یکبار به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه کشی جام حذفی نیز صورت گرفت و سپاهان حریف استقلال شد. این بازی درحالی دوم دی در تهران برگزار می‌شود که دیدار رفت دو تیم در نقش جهان با حواشی فراوانی همراه بود. در این خصوص و سایر مسائل باشگاه سپاهان خبرنگار ایمنا گفت و گوییبا مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

فشردگی برنامه بازی‌ها چه تاثیر بر روی عملکرد سپاهان می‌گذارد؟

به این علت که در جام حذفیحضور داریم، فشردگی برنامه ها بر روی عملکردمان تاثیر می‌گذارد. ما یک سری آسیب دیدگی هم داشتیم که خوشبختانه تعدادی از بچه‌ها به تمرینات بازگشته‌اند. متاسفانه منصوری، آقایی، حسینی مصدوم شده‌اند. پورقاز نیز در زمین نساجی دچار آسیب‌دیدگی شد.

خبری درباره‌ی مصدومیت عزت‌اله پورقاز شنیده شد و این که او فصل را از دست داده‌است، این موضوع را تایید می‌کنید؟

بله متاسفانه. باز هم MRI دیگری  قرار است گرفته‌شود. اما تا این لحظه خبر خوبی در رابطه با آسیب‌دیدگی او نداریم. امیدواریم هر چیزی که خیر است، اتفاق بیافتد. متاسفانه آقای پورقاز بدون این که برخوردی باکسی داشته‌باشد به هوا بلند شد و هنگام پایین آمدن در زمین نساجی دچار آسیب دیدگی شد.

دربازی استقلال با سپاهان، هوادارن استقلال آسیب‌هایی را به ورزشگاه نقش جهان زدند، جه واکنشی به این موضوع دارید؟

خوشبختانه دربازی با استقلال هواداران ما بسیار خوب عمل کردند و بدون هیچ مشکلی به استادیوم آمدند و از این فوتبال خوب و زیبا لذت بردند که از آن‌ها ممنونم. اما در رابطه با هواداران استقلال همه شاهد بودند که شرایط فرق می‌کرد. آن‌ها تعدادی صندلی شکستند و آسیب زیادی را به ورزشگاه نقش جهان وارد ساختند؛ این مسئله را گزارش کردم و صورت جلسه شده‌ است و پیگیرش هستیم. امیدوارم که خسارت‌اش پرداخت شود.

در جام حذفی با استقلال باید بازی کنید که حریف سرسختی است، نظر شما درباره این مسابقه چیست؟

در جام حذفی قهرمانی تنها ارزش دارد و تیمی که در فینال حذفی بازنده می‌شود دوم نمی‌شود و عملا حذف شده‌است. به نظر من خیلی تفاوت نمی‌کند در این مرحله با چه تیمی بازی می‌کنیم. فرض کنید در این مرحله با تیم‌های دیگری برخورد می‌کردیم. من نمی خواهم اسم تیم دیگری را ببرم و یا بگویم خدایی نکره تیمی ضعیق است، اما اگر قرعه آسان‌تری برای ما اتفاق می‌افتاد به احتمال زیاد بازی را می‌بردیم و در مرحله بعد با یکی از رقبای‌مان روبرو می‌شدیم. طبق قرعه در این مرحله باید با استقلال بازی کنیم و هر دو تیم از مدعیان قهرمانی در جام حذفی محسوب می‌شوند. انشالله هر تیمی که بهتر بازی کند و لیاقت داشته‌باشد، برنده بازی شود. به هر حال در این مرحله یکی از مدعیان اصلی حذف می‌شود این هست که نباید در جام حذفی دنبال باشیم تا به تیم بهتری برخورد کنیم چون بالاخره در مرحله بعد با آن روبرو می‌شدیم.

سال گذشته در زمان بازی سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی بحث قانون تقسیم ظرفیت ۵۰-۵۰ سکوها مطرح شد. آیا این قانون دربازی با استقلال در تهران هم عملی می‌شود؟

قانون ظرفیت ۵۰-۵۰ برای دیدار فینال معقول است و این بازی معمولا در شهر بی‌طرفی برگزار می‌شود، مثل سال گذشته که فینال جام حذفی که در خوزستان برگزاشد. اما در سایر رقابت‌های جام حذفی حق هر تیمی است تا از فرصت میزبانی‌اش بهره ببرد.

این چند هفته و مخصوصا در دیدار شما با استقلال حرف‌های زیادی راجع به داوری زده‌شد. بازی سپاهان با نساجی هم شاهد اشتباه داوری بودیم. وشما خودتان هم در این باره معترض بودید؟

من به داوری اعتراض نداشتم بلکه به برخورد تبعیض‌گونه که نسبت به تیم‌ها انجام می‌شود اعتراض دارم. پنالتی بازی ما با استقلال گرفته نشد. بعضی البته گفتند که رضا میرزایی روی خط بود و خطا بیرون از محوطه بود و ما فرض می‌کنیم که همین طور باشد و پنالتی استقلال هم گرفته نشده‌باشد. در بازی ما با پارس جنوبی جم همه دیدند و کارشناسان داوری همه معترض بودند که پنالتی‌ای که علیه ما گرفته شد کاملا بی‌مورد بوده‌ است. ضمن این که یک پنالتی هم برا ما گرفته نشد و بازیکن ملی پوش ما نیز در آن بازی اخراج شد. چه اتفاقی افتاد؟ هیچ صحبتی در مورد آن صورت نگرفت. بازی با سایپا تهران که تمام کارشناسان محترم داوری تایید کردند که پنالتی صد درصد برای سپاهان در اواخر بازی گرفته‌نشد. خوب در این دو بازی به تنهایی چهار امتیاز ما به دلیل اشتباهات داوری از دست رفت. در بازی با نساجی هم گل اولی که ما در یافت کردیم صد در صد آفساید بود و خود کمیته داوران نیز گل نساجی را آنالیز و برسی انجام داده و  آفساید بودنش را اعلام کرده‌است. این موضوعات را رصد کنند و ببینند که کمیته داوران منصفانه این گل را آفساید دانسته‌ است. به نظر ما یک پنالتی هم برای ما برابر نساجی گرفته‌نشد. ما می‌گوییم خیلی خوب این اشتباهات داوری اتفاق افتاد، صحبت ما این است که چرا برخوردی که در بازی استقلال با سپاهان درمورد یک صحنه صورت گرفت چرا در رابطه با دیگر بازی‌ها این چنین حساسیت به خرج داده ‌نمی‌شود و بیشتر گله‌گی من از صحبت‌هایی بود که از مجریان صداوسیما می‌شنیدم.

دلیل نارضایتی شما از مجریان صدا و سیما چه جیزی است؟

من شاهد بودم که مجریان صدا و سیما به مدت یک هفته تمام درباره بازی سپاهان استقلال بحث می‌کردند. ما می‌گوییم که در مورد تمام تیم‌ها همین طور برخورد شود و اصلا این برخود قشنگ نیست. بالاخره اشتباهات داوری وجود دارد و من بارها عرض کرده‌امم که داوران ما همه شریف  و پاک هستند و اصلا مغرض نیستند. صحبت من برخوردهای مغرضانه و عجیب برای یک بازی است. “بازی بحث برانگیز سپاهان و استقلال” این جمله را بارها و بارها در این مدت از زبان مجریان صدا و سیما شنیدم، اما یکی از آن‌ها نگفت بازی بحث برانگیز سپاهان و پارس جنوبی جم یا سایپا؛ چرا این گونه برخورد می‌کنید؟ این رفتارها درست نیست. ورزش یعنی انصاف و عدالت.

روابط عمومی باشگاه نساجی بیانیه‌ای را علیه شما صادر کرد. چه پاسخی دارید؟

من خیلی ساده درباره وضعیت چمن ورزشگاه نساجی صحبت کردم و اگر از سایر تیم‌های لیگ برتری هم استعلاک بیگرند همین را می‌گویند. ولی متاسفانه روابط عمومی نساجی بیانیه‌ای را علیه من صادر کرد. من مطمئن هستم اگر مدیران فهیم نساجی و مردم مازندران صحبت‌های من را بررسی کنند متوجه حسن نیتم می‌شوند. من نگرانی ام درباره خود تیم نساجی هم هست و خواهش کردیم که این زمین اصلاح شود. ورزشگاه شان را زیر سوال نبردیم و به مردم مازندران توهین نکردیم. ادبیاتی که در این بیانیه به کار رفته را ملاحظه بفرمایید و مصاحبه من هم موجود است و می‎توان مقایسه کرد. من خدا شاهد است درباره خود نساجی اظهار نگرانی کردم،  گفتم در شان باشگاه بزرگ نساجی چنین زمینی نیست و خودشان متضرر می‌شوند.

من چه زمانی به مردم مازندارن توهین کردم؟ این بیاینه بارحقوقی زیادی دارد و تهمت‌ها فراوانی درآن زده شده‌است و قطعا توسط واحد حقوقی ما پیگیری خواهد شد. من مطمئن هستم مالک و مدیر عامل نساجی موافق این بیانیه نیستند و ضمن این که من فردی را که این بیانیه را صادر کرده به عنوان یک شخص تلقی می‌کنم؛ این بیانیه توسط یک واحد فرهنگی صادر نشده‌است. ایشان باید برود و مطالعه کند که بنده چهل سال باشگاه بزرگ سپاهان را به شکل خصوصی اداره می‌کردم و کاملا مشکلات یک باشگاه خصوصی را می‌دانم. زمانی باشگاه سپاهان خصوصی بود و  به عنوان مالک، مدیرعامل و سرمربی آن را مدیریت می‌کردم. با مردم مازندران و اتفاقا قائم شهری‌ها نسبت سببی و نسبی دارم و احترام خاصی برای مازندران و باشگاه نساجی به عنوان یک باشگاه قدیمی و فرهنگی قائلم. مصاحبه من و بیاینه نساجی موجود است و مردم خودشان قضاوت خواهند کرد.

کد خبر 400391

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسعود تابش تیم فوتبال نساجی مازندران جام حذفی تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال استقلال مدیرعامل باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا

در جدیدترین رنکینگ سایت اوپتا، استقلال توانست بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رتبه نهم آسیا قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، وبسایت اوپتا به مانند هر هفته، رتبه‌بندی جدیدی از تیم‌های باشگاهی در سراسر جهان را منتشر کرده که طی آن استقلال به عنوان تنها تیم ایرانی موفق شده در میان ۱۰ تیم برتر قاره آسیا قرار بگیرد. آبی پوشان که فصل بسیار عجیب و پرحاشیه‌ای را تجربه کرده‌اند، در میان شگفتی همگان، سال را با صدرنشینی به پایان رساندند و اکنون نیز مدعی اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند. البته این چیزی نیست که در ابتدای فصل و با توجه به سطح یارگیری‌های تیم‌های مدعی قهرمانی، تصور می‌شد.

استقلال که در لیگ امسال تنها یک بار و در هفته سوم مقابل سپاهان و در اصفهان مغلوب شده، پس از اینکه در همان مرحله نخست رقابت‌های جام حذفی با شکست مقابل مس رفسنجان از دور پیکارها کنار رفت، اکنون می‌تواند با برنامه سبک‌تر و مدت زمان بیشتری برای استراحت، لیگ را از سر بگیرد که این می‌تواند پوئن مثبتی برای تیم نکونام باشد تا بتواند شگفتی که در پایان سال گذشته خلق کرده بودند را تکمیل نماید.

همین عملکرد خوب شاگردان نکونام باعث شده تا آنها در رتبه‌بندی سایت اوپتا بالاتر از تیم‌های پرسپولیس و سپاهان ایستاده و جایگاه نهم آسیا و ۲۴۶ جهانی را از آن خود کنند. نکته جالب اینکه استقلال در این رده‌بندی توانسته بالاتر از تیم فوتبال کاوازاکی ژاپن قرار بگیرد که تا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امسال نیز بالا آمده بود ولی با شکست مقابل شاندونگ چین، از دور بازی‌ها کنار رفت.

پرسپولیس نیز در رتبه یازدهم آسیا و ۲۶۰ جهان ایستاده است. سرخ پوشان نسبت به رنگینگ هفت روز گذشته، چهار پله در رده‌بندی جهانی صعود کرده‌اند، در حالی که استقلال یک رتبه تنزل یافته است. نکته جالب اینکه تیم فوتبال العین امارات که راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شده و باید به مصاف الهلال عربستان برود، در رتبه چهاردهم جای گرفته؛ یعنی پایین‌تر از استقلال و پرسپولیس.

تیم فوتبال سپاهان نیز با قرار گرفتن در رتبه بیستم آسیا و ۳۳۱ جهان، دیگر تیم ایرانی است که نامش در میان تیم‌های برتر قاره دیده می‌شود. تراکتور نیز توانسته است جایگاه چهلم آسیا و ۵۴۹ جهان را به خود اختصاص دهد. چهار تیمی که به نظر می‌رسد جام قهرمانی امسال لیگ برتر به یکی از آنها خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| کنایه معاون اجرایی تراکتور به مدیر سپاهان!
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد