Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:47:11 GMT

افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز CNG در فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۲۴۹

افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز CNG در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی‌کریمی گفت: با اجرای طرح مدیریت سوخت مصرف روزانه بنزین ۲۵ درصد در فارس کاهش ومصرف سی ان جی در استان یک میلیون و ۵۰۰هزار مترمکعب در روز افزایش یافته است.

او، مصرف روزانه بنزین در فارس را شش میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر اعلام کرد و اظهار داشت: پس از اجرای طرح مدیریت سوخت به کمتراز پنج میلیون لیتر رسیده و مصرف سوخت سی ان جی ۱۵ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی کریمی با بیان اینکه براساس آمار‌ها ۴۰ درصد بنزین استان در شهر شیراز مصرف می‌شود که با اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت این میانگین مصرف از روزانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر به یک میلیون و ۸۵۰ هزار لیتر رسیده است، ادامه داد: برای حمایت از جایگاه‌های خسارت‌دیده و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان پنج جایگاه سیار در شهر شیراز مستقر و مورد بهره‌برداری قرارگرفتند.

بنی‌کریمی بیان کرد: ۱۲۸ جایگاه CNG و دیگر جایگاه‌های سوخت مایع فعال و در حال سرویس‌دهی هستند.

مدیرکل پخش فرآورده‌های نفتی فارس با اشاره به رمز گشایی ۱۵ هزار کارت در استان گفت: با توجه به ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی به طور میانگین روزانه بیش از ۱۲۰۰ عدد کارت هوشمند سوخت در شیراز رمزگشایی می‌شود.

بنی‌کریمی با تاکید بر اینکه در زمان مراجعه برای حذف رمز کارت سوخت خود، مدارک لازم از جمله اصل و کپی مدارک هویتی مالک و مدارک مالکیتی خودرو را به همراه داشته باشند گفت: با استفاده از سامانه ارتباط با مشتریان از طریق تلفن شبانه‌روزی ۰۹۶۲۷ با راهبری روابط عمومی شرکت و واحد بازرسی و نظارت، مشکلات و سئوالات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان مورد بررسی قرار بگیرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج

دیگر خبرها

  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • افزایش ۲۱.۵ درصدی تولید انرژی در بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه نکا
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • افزایش نانوایی‌های نان کامل در شیراز