Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی موقت توپچی‌ها در سومین تلاش، به اولین برد خود دست یافت. 

طرفداری- فردی لیونبرگ از برد 3-1 آرسنال مقابل وست هم لذت برده است.

به گزارش اسکای، سه گل به فاصله 9 دقیقه در نیمه دوم باعث شد تا توپچی‌ها باخت را با برد عوض کنند. بدین ترتیب روند 9 بازی بدون برد آرسنال به پایان رسید و لیونبرگ هم تمامی تعریف و تمجیدها را به بازیکنانش نسبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی‌کنم هیچ یک از ما بتوانیم تصور کنیم (کار چقدر سخت بوده است). آن‌ها (بازیکنان آرسنال) ناراحت بودند ولی می‌‌شد در رختکن دید که چقدر آرام و خونسرد هستند. هنوز خیلی کار داریم. از بازی امشب لذت می‌بریم و فردا دوباره به کارمان بر می‌گردیم. این برای بازیکنان بسیار ارزشمند است و من هم برای آن‌ها خوشحالم. آن‌ها تحت فشار سنگینی بازی کردند. می‌توانستم خستگی بازیکنان وست هم و بهتر شدن پاس‌های خودمان را حس کنم. به دل حریف زدیم و نتیجه به دست آمده شگفت انگیز است. فوتبال همیشه شما را به چالش می‌کشد و بازیکنانم به خوبی به این مسئله واکنش نشان دادند. تلاش زیادی کردند و در لیگ برتر باید هم همین طور کار کرد. همه چیز به خود بازیکنان بر می‌گردد و من فقط مقداری آن‌ها را راهنمایی می‌کنم. 

لیونبرگ که نسبت به بازی قبلی چهار (و با مصدومیت هکتور بیرین هنگام گرم کردن قبل از شروع مسابقه، پنج) تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرده بود، نیکولاس پپه را هم از ابتدا به زمین فرستاد تا شاید شاهد بهترین نمایش او برای آرسنال بوده باشیم.

نیکولاس فوتبالیست شگفت انگیزی است ولی آمدن به اینجا از لیگ فرانسه آسان نیست. در انتهای بازی از تلاش زیادی، کاملا خسته شده بود. او بهتر و بهتر خواهد شد. در نیمه دوم هم بر اساس سبک نیمه اول پیش رفتیم ولی جریان کار خیلی آرام‌تر بود. البته که برنده شدن به جای باختن خیلی حس بهتری دارد ولی ما هیجان زده نخواهیم شد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود

ستاره نروژی سیتی نمی تواند تیمش را مقابل برایتون همراهی کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در دیدار روز پنجشنبه لیگ برتر مقابل برایتون،  ارلینگ هالند را در اختیار نخواهد داشت. هالند به دلیل مصدومیت عضلانی، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل چلسی را از دست داد و حالا حضورش در ورزشگاه آمکس هم منتفی شده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که مصدومیت مهاجم 20 گله تیمش جدی نیست و او می‌تواند برای بازی یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست به میدان برود. همچنین با بهبودی فیل فودن و جان استونز، اوضاع تیم برای این دو بازیکن که پیش‌تر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، بهتر شده است. 

ارلینگ برای فردا آماده نیست، اما دو بازیکن دیگر (فودن و استونز) آماده هستند. مشکل او جدی نیست، اما او نمی تواند در این بازی حاضر باشد. 

 ترکیب چرخشی بی معنی است

نمی‌دانم «ترکیب چرخشی» به چه معناست. هر بازیکنی سزاوار بازی کردن است. هر کسی ترکیب اصلی مورد علاقه خود را دارد، اما همه در تیم سهم خودشان را دارند. حالا سه یا چهار روز از آخرین بازی مقابل چلسی می‌گذرد و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل است. 

 برایتونِ دزربی فوق العاده است

جدال با برایتون به خاطر سبک بازی ما یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست. هر فصل بیشتر از قبل آنها را تحسین می کنم و هر فصل بازی کردن مقابل تیم دزربی دشوارتر می شود. آن ها مشکلات زیادی داشتند، بازیکنان مهمی مانند کولویل، کایسدو، مک آلیستر فروخته شدند. آن ها بازیکنان مهمی بودند. دزربی در برایتون عملکرد فوق العاده ای داشته است. 

 بارها در این وضعیت قرار داشته ایم

همه بازی های ما پرهیجان و مهم هستند، اما این بازی سرنوشت‌ساز است. حالا هر اشتباهی می تواند کار را برای ما پیچیده کند، اما خب همین که هست! خوشبختانه سال های اخیر بارها در چنین شرایطی حضور داشته ایم، بنابراین می‌دانیم هدفمان چیست. من خودم از حضور در چنین شرایطی لذت می برم اما در نوامبر و دسامبر همین گونه بود. مهم این است که بازیکنان بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند چون من کسی نیستم که به زمین می رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود