Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@13:29:08 GMT

ستاره ملی‌پوش والیبال دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۳۱۶

ستاره ملی‌پوش والیبال دستگیر شد

خبرگزاری میزان- اروین انگاپت ستاره تیم ملی والیبال فرانسه و باشگاه زنیت کازان در برزیل دستگیر شد. تاریخ انتشار: 10:11 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۵۶۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اروین انگاپت بنا به ادعای خبرگزاری L'ÉQUIPE در بلوهوریزنته برزیل توسط پلیس دستگیر شد. این ستاره فرانسوی که با تیم والیبال زنیت کازان روسیه در رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال جهان حاضر شده بود به دلیل تعرض اخلاقی توسط پلیس برزیل دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:
۱۰ بازیکن پر درآمد والیبال جهان را بشناسید

انگاپت در تیم زنیت کازان روسیه بازی می‌کند و در عضویت تیم ملی والیبال فرانسه قرار دارد. او عنوان‌های زیادی را یدک می‌کشد و همراه با تیم ملی فرانسه به مدال‌های مختلفی رسیده است. او از سال ۲۰۱۸ هم در تیم زنیت کازان روسیه بازی می‌کند و از جمله بازیکنان برتر این تیم است.

رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال جهان به میزبان شهر بتیم برزیل برگزار شد و یاران امیر غفور در تیم لوبه به عنوان قهرمانی آن رسیدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، پس از حدود دو ماه از انتصابش به عنوان سرمربی ایران، سرانجام ظهر امروز با حضور در سالن فدراسیون والیبال اولین تمرین تیم ملی را زیر نظر گرفت.

او که در ابتدای صحبت هایش در تمرین امروز اعلام کرد به خوبی از اهمیت والیبال در بین هواداران در ایران خبر دارد، تمام تلاشش را برای موفقیت در تیم ملی به کار خواهد گرفت.

پائز حالا کمتر از سی روز فرصت دارد تا عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر بگیرد و ترکیب خود را برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال اعلام کند. بازیکنان نیز حالا با حضور پائز انگیزه‌هایشان دو برابر شده و قصد دارند خود را به این مربی نشان دهند. البته هنوز چند بازیکن تیم ملی به دلیل حضور در لیگ های خارجی به تیم اضافه نشده اند که با حضور آنها همه چیز تکمیل و رقابت به اوج خود خواهد رسید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین برود. هر پنج تیم سهمیه المپیک کسب نکرده اند و عیار موریسیو موتا پائز در همین چهار بازی مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است