Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ منابع خبری از سفر یک خاخام صهیونیست به بحرین و دیدار او با پادشاه بحرین خبر دادند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از «المیادین»، «موشیه عمار»، خاخام صهیونیست عصر دوشنبه، 19 آذرماه با سفر به بحرین، با حمد بن عیسی آل‌خلیفه، پادشاه این کشور دیدار کرد.   نکته قابل تأمل این است که وی در عکسی که از این دیدار منتشر شده است، در کنار  «علی الامین»، روحانی لبنانی ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این خاخام صهیونیست در این دیدار مدعی شد که ملت‌های منطقه خواهان صلح با اسرائیل هستند و رهبران کشورهای منطقه باید بدون ترس در این مسیر حرکت کنند.   وی خطاب به پادشاه بحرین گفت: «صلح در قدس منجر به عادی‌سازی روابط شما با اسرائیل می‌شود».   این خاخام صهیونیست همچنین با شماری از علمای به اصطلاح دینی کشورهایی همچون قطر، کویت، اردن، لبنان و مصر دیدار کرد و آن‌ها را به حرکت به سمت صلح با اسرائیل فراخواند.

براساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی، برخی سیاستمداران و کارمندان وزارت خارجه اسرائیل، دیدارهای این خاخام صهیونیست را هماهنگ کرده‌اند.   یادآور می‌شود، مرکز بین‌المللی هم‌زیستی مسالمت‌آمیز «ملک حمد» در کشور بحرین در روزهای یکشنبه و دوشنبه(17 و18 آذرماه) میزبان یک میزگرد بین‌المللی با موضوع «آزادی دینی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا» با حضور علما و روحانیون برخی کشورهای عربی بود و به نظر می‌رسد هدف بحرین از میزبانی چنین نشست‌هایی تنها بهبود چهره مخدوش‌شده خود در عرصه بین‌المللی است.   بحرین در حالی این میزگرد را برگزار کرد که بیشتر شیعیان این کشور در انجام شعائر دینی خود از جمله آیین سوگواری عزای حسینی با محدودیت مواجه هستند و فعالان زیادی در این کشور تنها به خاطر آزادی بیان و احقاق مطالبات مشروع خود در شرایطی وخیم در زندان به سر می‌برند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خاخام صهیونیستی بحرین بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پرواز‌های کشور و اصفهان به حالت عادی بازگشت.
ابوذر ضیایی افزود: فعالیت پرواز‌ها در این فرودگاه بین المللی به حالت عادی بازگشته، اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پرواز‌ها را بررسی کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند