Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@16:27:56 GMT

نرخ طلا، دلار، سکه و ارز

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۳۷۷

نرخ طلا، دلار، سکه و ارز

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان رسیده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۶۰۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۲۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۶۲.۵ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۷ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان، قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۷۹۶ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۸ هزار و ۲۳۳ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به دیروز ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.        

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نرخ طلا نرخ دلار نرخ سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان

به گزارش خبرنگار مهر همزمان با آغاز سفرهای حجم عمره و به دنبال آن سفرهای حج تمتع قیمت ریال عربستان در بازار آزاد با تغییراتی مواجه شد. پیش از آغاز رسمی سفرهای حج عمره از طریق ایران قیمت ریال عربستان ۱۲ هزار و ۸۰ تومان بود اما در یک هفته گذشته قیمت ریال عربستان به کانال ۱۷ هزار تومان رسیده و در چند روز اخیر هر ریال عربستان ۱۷ هزار و ۷۰ تومان به فروش می‌رسد.

هم چنین هر ۱۰۰۰ دینار عراق در بازار آزاد نیز هم اکنون ۴۲ هزار و ۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت درهم امارات نیز هم اکنون در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۴۴۰ تومان است.

کد خبر 6087416 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟