Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یارمحمدیان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۴۸ داوطلب از دهم تا شانزدهم آذرماه در فرمانداری گلپایگان با عنوان ستاد اصلی و وزارت کشور ثبت نام کردند ولیکن یک داوطلب هنوز کد رهگیری دریافت نکرده است.

وی گفت: هیئت اجرایی شهرستان متشکل از فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی و دادستان و رئیس ثبت احوال به عنوان اعضای اصلی بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت دارند و همچنین هشت نفر از معتمدین شهرستان اعضای دیگر هیئت اجرایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گلپایگان یادآوری کرد: صلاحیت‌ داوطلبان در هیئت‌های اجرایی شهرستان از هفدهم تا بیست و ششم آذرماه بررسی می‌شود و نهایت تا بیست و یکم آذرماه باید تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان به هیئت نظارت استان اعلام شود.   

یارمحمدیان بیان داشت: بیست و هفتم آذرماه رد صلاحیت داوطلبان توسط فرماندار اعلام و داوطلبان از بیست و هشتم آذرماه تا یکم دی ماه می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان و سپس استان اعلام کنند که ظرف مدت ۲۰ روز در هیئت نظارت استان بررسی می‌شود و در صورتی که مجدد رد صلاحیت شوند از بیست و چهارم دی ماه تا یازدهم بهمن در شورای نگهبان قابل رسیدگی است.

وی گفت: آمار نهایی داوطلبان از پانزدهم تا بیست و یکم بهمن از سوی وزارت کشور منتشر و بیست و دوم بهمن‌ماه به فرمانداری اطلاع داده می‌شود و بیست و سوم بهمن ماه توسط هیئت‌ اجرایی شهرستان انتشار آگهی می‌شود که داوطلبان به مدت یک هفته از تاریخ بیست و چهارم تا سی‌ام بهمن مجاز به تبلیغات هستند.

فرماندار گلپایگان گفت: دوم اسفندماه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در گلپایگان با شعار" گام دوم انقلاب اسلامی، قانون مداری و بی طرفی و انسجام ملی" برگزار می‌شود.

وی گفت: میزان استقبال داوطلبان مجلس یازدهم با دوره دهم مجلس مساوی است و همچنین ترکیب جنسیت داوطلبان مجلس یازدهم ۶ درصد است.

یارمحمدیان با اشاره به اینکه سطح تحصیلات داوطلبن لیسانس تا دکترا است، افزود: آزادگان، ایثارگران، جانبازان و وابستگان درجه شهدا و سابقه نمایندگی مجلس با مدرک لیسانس حائز شرکت در انتخابات هستند.

میانگین سن داوطلبین ۳۰ تا ۷۰ سال سن است

وی با بیان اینکه میانگین سن داوطلبان بین ۳۰ تا ۷۰ سال سن است، گفت: ۱۱ نفر از داوطلبان سابقه ایثارگری دارند و همچنین ۲۸ درصد این داوطلبان در دوره‌های گذشته نیز ثبت نام داشتند.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه امسال پیش‌بینی شرکت  ۷۰ درصدی واجدین شرایط رأی در انتخابات مجلس یازدهم  می‌شود، گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات و تبلیغات پیش از موعد در دستگاه قضائی و هیئت بازرسی و اجرایی گلپایگان تشکیل شده است.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات شهرستان یکهزار نفر هستند، گفت: بخشدار مرکزی رئیس هیئت بازرسی، شهردار گلپایگان دبیر هیئت بازرسی و مدیر آموزش و پرورش به عنوان عضو هیئت بازرسی انتخاب شدند، ۵۴ شعبه ثابت و ۲۱ سیار در شهرستان تعیین شده است.

کد خبر 4793607

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گلپایگان ثبت نام کاندیداها تخلفات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه صبح روز چهارشنبه برگزار و محمدکاظم حججی به عنوان رئیس جدید انتخاب و معرفی شد.   در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون نیز برگزار شد و نفرات زیر انتخاب شدند:   محمد نصیری با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   زهرا بهشتی راد با ۴۱ رأی به عنوان نایب رئیس   سیروان عزیزی با ۴۱ رأی به عنوان خزانه‌دار   فرامرز رنجکش با ۳۷ رأی به عنوان کارشناس خبره   فاطمه واحدی با ۴۱ رأی به عنوان کارشناس خبره   حامد یادگاری دهکردی با ۴۰ رأی به عنوان نماینده هیئت‌های استانی   علی ایران‌منش با ۳۹ رأی به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی ­

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد