Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:24:09 GMT

آمریکایی ها مردگانشان را به خاک تبدیل می کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۴۱۸

آمریکایی ها مردگانشان را به خاک تبدیل می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، قرار است این شرکت به نام Recompose فعالیت خود را برای تولید کمپوست انسانی از سال ۲۰۲۱ آغاز کند.

روند تبدیل جنازه افراد به خاک توسط این شرکت در صورت رضایت بستگان درج اول آنها حدود سی روز طول می کشد و شرکت مذکور امیدوار است افراد زیادی از این ابتکار عمل استقبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Recompose می گوید به دنبال مرگ افراد، باقی مانده جنازه آنها منجر به انتشار گاز دی اکسیدکربن و مواد دیگری در جو کره زمین می شود که به محیط زیست و کره زمین آسیب می زند. از سوی دیگر اختصاص زمین به دفن افراد در امریکا با توجه درگذشت سالانه ۲.۷ میلیون نفر در این کشور فرایندی پرهزینه است که کم کم به یک چالش مبدل می شود. همچنین هزینه های بالای دفن و خاکسپاری نیز برای بخش زیادی از مردم آمریکا به یک چالش مبدل شده است.

اما تبدیل جنازه افراد به خاک باعث صرفه جویی گسترده مالی، کمک به حفظ محیط زیست، جلوگیری از اسراف آب و آلوده شدن جو کره زمین و غیره می شود.

این شرکت فعلا مجوز تبدیل جنازه ۷۵نفر به خاک را به طور آزمایشی دریافت کرده و احتمالا با اجرایی شدن قانونی تازه در این زمینه در آمریکا از بهار سال آینده روند آن تسریع می شود.

برای انجام این کار بدن افراد فوت شده درون محفظه ای خاص و بسته قرار می گیرد و روی آنها با خرده چوب و برخی مواد دیگر پوشانده می شود و سپس این مجموعه در معرض تزریق هوای طبیعی قرار می گیرد تا زمینه برای تسریع فعالیت میکروب ها و باکتری های تجزیه کننده بدن فراهم شود. در نهایت بعد از گذشت سی روز جنازه به طور کامل تجزیه شده و خاک قابل استفاده برای رشد گیاهان تهیه می شود.

کد خبر 4793766

منبع: مهر

کلیدواژه: فرسایش خاک حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا درگذشت چهره ها نوآوری تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امنیت اطلاعات فناوری فضایی شرکت دانش بنیان اینترنت موبایل ربات فیس بوک فناوری نانو گوگل زیست فناوری محمد جواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: پایه‌های مستحکم صادرات دانش بنیان در حال بنا شدن است و نتیجه آن طی سال‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود به طوری که ایران به یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد.

او بیان کرد: ما به دنبال افزایش مقاصد صادراتی هستیم که می‌تواند سهم بیشتری از بازار‌ها را در اختیار ایران قرار بدهد و محدودیت‌های قیمت‌گذاری برای ایران را از میان بردارد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: با برگزاری هر نمایشگاه یک میلیارد یورو به صادرات کشور افزوده شده و ما قصد داریم با برپایی ایران اکسپو ۲۰۲۴ این میزان را به ۲ میلیارد یورو برسانیم.

به گفته ضیغمی، سال هزار چهارصد و سه و اجلاس آفریقا هر نمایشگاه به نظرم خوش پتانسیل خودش را دارد می‌تواند عملاً یک بهم رسانی را ایجاد کند یک فعالیتی را اصطلاحاً جوش بدهد نمایشگاه ۱۴۰۳ یک پتانسیل قابل توجهی خودش دارد و شرکت‌های قوی‌تری که از ایران دارند میان شرکت‌های پتانسیل بیشتر و تجار قوی‌تری که از خارج از کشور با کیفیت ما وقت گذاشتیم دعوت کردیم و داردن تو این برنامه شرکت می‌کنند و برنامه ویژه‌ای داریم و بازدید از مراکز صنعتی ایران شرکت‌های بزرگ توانمند ایران و خوب این برنامه‌ها را پارسال نتوانستیم هماهنگ کنیم خود اینها می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد در اینکه این توافقات هرچه بیشتر به قرارداد‌ها و قرارداد‌های فروش بتواند منجر بشود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم