Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر این رویداد فرهنگی هنری از نهایی شدن و حضور ۵ نمایش در بخش میهمان، ۴ نمایش در بخش جنبی، ۳ نمایش در بخش محیطی و خوانش ۴ نمایشنامه در این رخداد فرهنگی هنری خبر داد.

خیام وقار کاشانی ازنمایش‌های«مسیر سیمرغ» به نویسندگی و کارگردانی محسن مسعودی فر از نیشابور، « پا برهنه، لخت، قلبی در مشت » از تهران و « خدای کشتار » به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از کاشان ، « تجربه‌های اخیر» به کارگردانی مجتبی جدی از تهران و نمایش « شب بخیر مادر »به کارگردانی فرید سلیمانی از تهران به عنوان ۵ اثر نمایشی و صحنه‌ای در بخش میهمان جشنواره نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین یادآور شد: نمایش‌های «گوپس کارات آفیش» از مرودشت فارس با حضور هنرمندان توان یاب، «کنج دنج» به نویسندگی هادی امامی مقدم و کارگردانی سحر وراوی پور از مرودشت فارس ، «کمدی استشمامات» به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی مهدی سده هی و فرسام دالایی از کاشان ، «یک اتاق دو درب » به نویسندگی محمود ناظری و کارگردانی مهیار عسگری از رشت به عنوان آثار بخش جنبی در جشنواره حضور خواهند داشت.

کد خبر 4793848

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز تئاتر ایران کاشان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با سید جواد هاشمی (بازیگر، مجری و کارگردان) گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت.
سید جواد هاشمی با بازی در فیلم «پرواز در شب» به کارگردانی «رسول ملاقلی پور» در سال ۱۳۶۵ وارد سینما شد؛ و نخستین حضور تلویزیونی او در سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه «سیمرغ» بود.

هاشمی که فیلم «آهوی پیشونی سفید» را کارگردانی کرده است، در زمینه‌های تئاتر، آهنگسازی، اجرا و نویسندگی نیز فعالیت دارد، که از جمله آثار او در زمینه نویسندگی می‌توان به «پرواز»، «قصه پرماجرا»، «باران»، «یک صبح پرماجرا» و «پنج نمایشنامه» اشاره کرد.

برنامه «مدار بسته» تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، تازه‌ترین قسمت آن با حضور سید جواد هاشمی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش

می شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد