Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-16@22:43:37 GMT

گلکسی اس 11 با دوربین 108 مگاپیکسلی می‌‌آید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۴۹۳

گلکسی اس 11 با دوربین 108 مگاپیکسلی می‌‌آید

ایتنا- شرکت گوگل قصد دارد تا سری گلکسی را به مراتب از رقبای خود نیرومندتر سازد و اطلاعات منتشر شده نشان از این دارند که این شرکت در نسل بعدی سری گلکسی به سراغ بهبود دوربین خواهد رفت. شرکت گوگل قصد دارد تا سری گلکسی را به مراتب از رقبای خود نیرومندتر سازد و اطلاعات منتشر شده نشان از این دارند که این شرکت در نسل بعدی سری گلکسی به سراغ بهبود دوربین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، براساس اطلاعات منتشر شده، قرار است تا نسل بعدی پرچمداران سری گلکسی یعنی گلکسی اس 11 از یک دوربین بسیار نیرومند و یک عدسی با وضوح 108 مگاپیکسل استفاده کند که این امر می‌تواند این تلفن همراه را در میان تمامی محصولات جهان بی‌نظیر کند.
 
این دوربین قرار است تا قابلیت برداشت تصاویر متحرک با کیفیت 8K را داشته باشد و به همین دلیل نیز استفاده از این تلفن همراه هوشمند برای دوستداران فیلم‌برداری و عکس‌برداری به امری بسیار جذاب تبدیل خواهد شد.
     
البته سامسونگ در این مسیر بی رقیب نیست و شرکت شیائومی نیز چندی پیش برنامه خود برای عرضه مدل CC9 پرو را اعلام کرده بود که در بخشی از برنامه‌ یاد شده به دوربین 108 مگاپیکسلی بر روی این دستگاه اشاره شده بود ولی رقابت در زمان عرضه و کیفیت، هنوز باقی مانده است و به همین دلیل نیز مشخص نیست که چه زمانی شاهد برنده این رقابت خواهیم بود.
 
اطلاعات یاد شده درباره گلکسی اس 11 از مرکز اخبار سامسونگ یعنی Sammobile منتشر شده است که در بخشی دیگر از آن به بهبود باتری گلکسی اس 11 نیز اشاره شده است. به گزارش ایتنا، بر اساس این اطلاعات قرار است تا گلگسی اس 11 از یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی بهره‌مند شود که با توجه به عادت همیشگی در استفاده از نیرومندترین پردازنده موجود در بازار، باید انتظار یک دستگاه بسیار نیرومند را از این محصول داشت.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی اس 11 دوربین گوشی موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سوت کارت سوخت بگیر / درخواست‌ها اینترنتی می‌شود!

مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا درباره چرایی ایجاد اخلال در ثبت درخواست کارت سوخت در دفاتر پلیس+۱۰ اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم باید از درگاه‌های مختلف انجام شود یعنی خدمات به مردم هم باید از طریق اینترنت باشد و هم مراجعه حضوری تا مخاطب برای انجام شدن کارش قدرت انتخاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ به نوعی پشتیبان برای خدمات اینترنتی است، تصریح کرد: در سراسر کشور، یک هزار و ۱۰۰ دفتر پلیس +۱۰ وجود دارد که تمامی خدمات انتظامی را به مردم ارائه می‌دهند.

سیدهاشمی با اشاره به اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند؛ یعنی چه خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگر (المثنی) برای درخواست کارت سوخت به صورت اینترنتی درخواست‌های مردم را ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا متذکر شد: مسئله امنیت درخواست صدور کارت سوخت تا زمانی که در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود، مشکلی وجود ندارد چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

اختلال در ثبت‌نام کارت سوخت

وی با اشاره به همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع‌بندی خوبی رسیده‌ایم و در نهایت تا نیمه اردیبهشت ماه این سامانه آماده و معرفی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفاً اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ و برای ما ارسال می‌شود و فراجا این اطلاعات را بررسی (صحت‌سنجی) و تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

علت قطعی ثبت درخواست کارت سوخت در دفاتر پلیس+۱۰ در چند روز گذشته

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا فراجا مخالف در اختیار قرار دادن اطلاعات به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده است، گفت: فراجا به هیچ عنوان مخالف این نیست که اطلاعات را در اختیار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قرار دهد، اما این اطلاعات ساز و کار خاص خود را دارد و باید مدام به‌روز شود و این بانک با دسترسی‌های مورد نیاز به سازمان‌ها داده شود.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با اشاره به علت قطعی دو سه روزه سامانه پلیس +۱۰ متذکر شد: یک روز در دفاتر پلیس +۱۰ از لحاظ فنی به مشکلاتی برخوردیم و تصمیم گرفتیم تا سامانه شرکت ملی پخش تصمیم (CCO) را به جای سامانه خود اجرا کنیم، اما در عمل دیدیم که این سامانه هم مشکلاتی دارد و نمی‌تواند جوابگوی نیاز باشد و در نهایت قرار شد به سامانه قبلی خود برگردیم و باعث اختلال یکی دو روزه در دفاتر پلیس +۱۰ شد.

منبع: تسنیم

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • اسماعیل کوثری: مستندات میزان خسارت وارده به اسرائیل منتشر می‌شود
  • عضو کمیسیون امنیت ملی : خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست وارد کردیم/ مستندات و جزئیات میزان خسارت به اسرائیل منتشر می‌شود
  • کوثری: مستندات خسارات وارده به صهیونیست‌ها در عملیات «وعده صادق» منتشر می‌شود
  • سه سوت کارت سوخت بگیر / درخواست‌ها اینترنتی می‌شود!
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!