Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی فارسانی، گفت: طرح اقدام جهادی کمیته امداد در۱۵۶ روستا در راستای محرومیت زدایی در این مناطق آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جاسم محمدی فارسانی»، امروز(19آذر ماه)در گفت و گو با رسانه ها افزود: اقدام جهادی کمیته امداد در۱۵۶ روستا آغاز شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان عنوان داشت: این طرح از سوی کمیته امداد در راستای توانمندسازی و محرومیت‌ زدایی در مناطق روستایی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح تخصیص‌ یافته است، خاطرنشان کرد: در این راستا نیازسنجی از ۱۵۶ روستا با ضریب محرومیت هشت و ۹ در مناطق روستایی الیگودرز، سپیدشت، معمولان و خرم‌آباد انجام‌ شده است.

 

 

وی یادآور شد: در گام دوم و سوم و به منظور توانمندسازی خانواده ها در مناطق محروم ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن، احداث سرویس بهداشتی و حمام مورد توجه قرار دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان اظهار داشت: یک هزار و ۶۵۰ خانوار با جمعیت پنج هزارو ۳۴۷ نفر در این مناطق از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی انتخابات مسجد مجلس انتخابات مجلس محرومیت زدایی کمیته امداد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حکم محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، را که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده بود، تایید کرد.

بارسلونا در استیناف استدلال کرد که در گزارش خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، خطای آشکاری وجود دارد، شرایطی که استیناف با توجه به شواهد ارائه شده توسط باشگاه بارسا، آن را نپذیرفت.

بنابراین، ژاوی نمی‌تواند این شنبه در دیدار برابر لاس پالماس در مونتخوئیک و هفته بعد در دیدار مقابل کادیز در ورزشگاه نوو میراندیلا روی نیمکت بنشیند.

امکان داشت ژاوی برای ۳ جلسه محروم شود که در این صورت به بازی ال‌کلاسیکو نمی‌رسید، اما او با این ۲ جلسه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس مقابل رئال مادرید ندارد.

سانچز مارتینز، داور دیدار مقابل اتلتیکومادرید، در گزارش به کمیته انضباطی توضیح داده بود که ژاوی به دلیل اعتراض با صدای بلند، اعتراض به داور چهارم و همچنین عصبانیت روی یکی از تصمیماتش، اخراج شده بود.

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است
  • آغاز هفته اکرام ایتام همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع)
  • نگاه تحولی و اقدام جهادی خلأها را جبران می‌کند
  • امداد‌رسانی جهادی بسیجیان دزفول به مردم در پی بارندگی