Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@19:56:48 GMT

زرینچه به سیم آخر زد/ برخی ها مثل زالو می مانند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۵۳۸

جواد زرینچه ، سرپرست تیم فوتبال استقلال  که این روز‌ها از سوی هواداران آبی‌پوشان تحت فشار است، اظهار داشت:  علی فتح الله زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه، قبل از بازی صدایی از خودش پخش می‌کند و می‌گوید اگر استراماچونی از ایران رفت، تیم را دست من (زرینچه) بدهید تا من همان کار را بکنم. برای من عجیب بود، چرا که سه سال است من فتح الله زاده را ندیده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ناراحت شعار هواداران نیستم، اما نگران رفتار این آقایان هستم.

اخبار ورزشی- زرینچه ادامه داد: امسال  در مسائل فنی دخالت نکرده ام و تنها کسی هستم که صادقانه برای استقلال کار کرده ام. این آقایان که از همین بچه‌ها به همه چیز رسیده اند می‌خواهند باشگاه را بچرخانند که غصه ام می‌گیرد. هواداران فتحی را نمی‌خواهند و من نیز به او گفتم تو را به قرآن استعفا بده. مدیرعامل و هیئت مدیره را قسم دادم به خانه استراماچونی بروند و اجازه ندهند تیم به هم بریزد. حالا من خائن شده ام؟

سرپرست آبی‌پوشان درخصوص درخواست هواداران برای کناره‌گیری فتحی از ریاست این باشگاه بیان کرد: به فتحی گفتم استعفا بدهد چراکه مردم شما را نمی‌خواهند، اما چک استراماچونی را من باید پاس می‌کردم؟ من دیروز می‌خواستم به مالزی بروم، اما آن را لغو کردم تا به عنوان بزرگ‌تر کنار تیم باشم آقایی که ادعای استقلالی بودن داری نامرد نباش و خجالت بکش تا از این تیم حاشیه سازی نکنی فتح الله زاده باید حرفش را ثابت کند و از من عذر بخواهد او ۱۰ بار به من زنگ زده است، اما جوابش را نداده ام. این آقایان مثل زالو می‌مانند و نمی‌گذارند امثال قلعه نویی و زرینچه سر کار بیایند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال زرینچه فتح الله زاده استقلال فتح الله زاده سرپرست استقلال جواد زرینچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال 1403 در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:

1- ابراهیم فتحی از فارس
2-مجتبی خاکی از قزوین
3-رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:

1- محمد مهدی طهماسبی از البرز
2-ماهان صفری از ایلام
3-محمد مهدی مهدورزاده از تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت