Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:25:58 GMT

لاریجانی: منفی‌بافی برای کشور سَم است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۵۸۴

لاریجانی: منفی‌بافی برای کشور سَم است

علی لاریجانی روز سه‌شنبه در جریان افتتاح ۵۵ طرح آبرسانی و روستایی استان کرمانشاه در مسجد روستای «قمشه سید یعقوب» بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه افزود: ملت ما در شرایط سخت با استقامت تحریم های دشمنان را شکستند.

او راه غلبه بر مشکلات کشور را وفاق، وحدت و هم افزایی دانست و گفت: منفی‌بافی و آیه یاس خواندن ثمری برای منافع ملی ندارد و ملت ایران وقتی موفق می شود که ید واحده باشند و همدیگر را تخریب نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی اظهار کرد: همچنین نباید نهادهای کشور را تخریب کرد زیرا نظام اسلامی از همین نهادها تشکیل شده است.

او مجلس شورای اسلامی را نتیجه حضور مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و تاکید کرد: باید در یک فضای معقول و سنجیده برای بالا بردن توان ملی با همدیگر و حمایت از مدیران دلسوز، توانمند و کارآمد کارها را به انجام برسانیم.

به گفته رییس مجلس شورای اسلامی «جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم ظالمانه و فشار اقتصادی دشمن همچنان فعالیت و پویا است.»

لاریجانی از وزارت نیرو که به گفته او با برنامه مدون در حال اجرا و افتتاح طرح های حوزه آب و نیرو است، قدردانی کرد و از رسانه‌ها خواست که این اقدامات را به اطلاع مردم برسانند.

تحریم‎ها جدی است اما آبادانی رها نشده است

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سخت کشور که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن است، گفت: وضعیت تحریم ها جدی است اما آبادانی در کشور رها نشده و این مسیر ادامه دارد.

لاریجانی گفت: یکی از رویکردهای مهم نظام جمهوری اسلامی را از ابتدای انقلاب تاکنون آبادانی روستاها بوده و به همین دلیل امام راحل دستور ایجاد جهاد سازندگی را با هدف محرومیت زدایی صادر کردند.

او گفت: پس از انقلاب شاهد توسعه و آبادانی روستاها در بخش های مختلف از جمله آب، برق، گاز، جاده و سایر خدمات بودیم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در فضای غبارآلود سیاسی خدمات نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته می‌شود اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم در کشور انجام اقدامات زیربنایی و خدماتی است که متاسفانه نادیده گرفته می شود.

مطالبات مردم کرمانشاه به حق است

لاریجانی در پایان با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم کرمانشاه در دوران مقدس دفاع مقدس گفت: انتظارات و مطالبات مردم این استان به حق است و باید پیگیری شود.

او نمایندگان استان کرمانشاه را چهره هایی دلسوز، فعال و پرتحرک دانست و افزود: خدماتی که امروز در سطح استان ارائه می شود، نتیجه پیگیری این نمایندگان است.

لاریجانی همچنین از وزیر نیرو خواست که نسبت به اجرای طرح هادی روستایی و توسعه کوچه، معابر و فاضلاب روستای قمشه سید یعقوب توجه جدی داشته باشد.
رییس مجلس شورای اسلامی صح امروز به منظور افتتاح چند طرح آب و برق و شرکت در نشست شورای اداری استان وارد کرمانشاه شد.

برچسب‌ها تحریم توسعه اقتصادی علی لاریجانی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم توسعه اقتصادی علی لاریجانی کرمانشاه تحریم توسعه اقتصادی علی لاریجانی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما موضوع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی و لزوم حمایت‌های بیشتر مجامع بین المللی و کشور‌های اسلامی از جمله مهم‌ترین محور‌های این دیدار بود.


خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • روسیه قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی را وتو کرد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟