Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی استان بوشهر اظهار داشت: همه ما باید راهی را که مقام معظم رهبری ترسیم می فرمایند فرهنگ سازی کنیم.

وی با بیان این که هیئت ما باید هیئت انقلابی باشد، اضافه کرد: راه ما راه امام حسین (ع) است و یاران امام حسین به ما آموختند که باید در تبعیت از ولایت اهتمام داشته باشیم؛ بنابراین تلاش مضاعف بکنیم با برگزاری جلسات فصلی منظم برای هیئات مذهبی که مرتبط با ما هستند باعث روشنگری برای جامعه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: اقناع جامعه یک وظیفه بسیار مهمی است که باید در این رابطه تلاش بکنیم و معارف دین، سبک زندگی اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب محورهایی هستند که هیئات مذهبی باید در راستای آنها حرکت کنند و به ویژه در زمینه بیانیه، هیئات مذهبی باید در تحقق آن گام عملی بردارند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب در وقایع اخیر کشور ابراز داشت: در همین وقایعی که اخیراً پیش آمد یک میدان آزمایش بود؛ یک عده در این فضا به میدان آمدند و ماهیت خود را رو کردند.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: بعد از بحث گرانی و تورم، بی ‌تدبیری در اجرای این طرح که به جای خود محفوظ است و هیچ کس حرفی روی این موضوع ندارد؛ لیکن وقتی از زوایای دیگری به این موضوع نگاه می کنید می بینید که دشمنان ما دنبال اهداف شوم خود هستند و می‌خواستند از این فرصت‌ها سوء استفاده بکنند و از آب گل آلود به اهداف خود برسند، بنابراین در چنین شرایطی هیئات مذهبی ما اینجا نباید بی تفاوت باشند.

وی تأکید کرد: مجلس، قوه مجریه و همه دستگاه ها باید بر اساس وظیفه خود که قانون‌گذاری و اجرای کار کارشناسی است، ابعاد مختلف اجرای این طرح را بررسی می‌کردند و پس از مهیا کردن زمینه‌های لازم، این تصمیم را اجرا می کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: حالا که این اتفاقات نیفتاد و این تصمیم به این شکل اجرا شد، مقام معظم رهبری با بیان تعیین‌کننده خویش، با اتخاذ تصمیمی به جا مبنی بر حمایت از اجرای طرح و اجرا شدن قانون، کشور را از بسیاری از مشکلات نجات می‌دهند.

حجت‌الاسلام سروستانی با بیان این که اگر درایت و تیزهوشی مقام معظم رهبری نبود شاید غائله طور دیگری منتهی می‌شد، تأکید کرد: به هرحال قانون نظام اسلامی باید اجرا شود و مقام معظم رهبری مصلحت را در این دیدند که از اجرای این طرح حمایت کنند و مردم هم وقتی حمایت مقام معظم رهبری و از طرفی دیگر توطئه ها و جریانات شوم را دیدند صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند؛ بنابراین ما به عنوان هیئت مذهبی باید سرباز ولایت باشیم.

کد خبر 4793865

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان ثبت نام کاندیداها قزوین بارش برف تعطیلی مدارس شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن بیانیه به این شرح است:   بسمه تعالی   بیانیه خانه احزاب ایران در حمایت از عملیات "وعده صادق" و دفاع مشروع از حقوق ملت ایران   عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اقدامی مشروع و در جهت افزایش اقتدار ملی و همچنین قدرت بازدارندگی علیه دشمنان این آب و خاک و بویژه رژیم منحوس صهیونیستی بود. پاسخ ایران و دست یافتن کامل به اهداف تعیین شده در عملیات فوق موجب شکستن طلسم و بر باد رفتن ادعای پوچ شکست ناپذیری رژیم جعلی اسرائیل است.   به واقع این اقدام شایسته نیرو‌های مسلح تحقق اراده ملی همه ایرانیان بود. خانه احزاب ایران ضمن حمایت کامل از نیرو‌های مسلح کشور این اقدام هوشمندانه را نماد هماهنگی کامل میدان و دیپلماسی می‌داند و به رژیم جعلی صهیونیستی هشدار می‌دهد هرگونه تعرض به منافع مردم ایران در هرنقطه از جهان با پاسخی به مراتب سخت‌تر و سهمگین‌تر روبرو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟