Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی در بازدید از عملیات روکش آسفالت محورهای روستائی شهرستان اردبیل افزود: روکش آسفالت محورهای روستائی آراللو به خلیل آباد و تپراقلــو به سمت پیراقوم به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 2 میلیارد تومان انجام شد.
عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی استان و پیش بینی هواشناسی مبنی بر آغاز بارش ها و به لحاظ فنی امکان انجام عملیات روکش آسفالت در محورهای مرکزی و جنوبی استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با بیان اینکه ادامه عملیات آسفالت در محورهای شمالی استان اردبیل انجام خواهد شد اظهارامیدواری کرد بعد از فروردین ماه سال آینده این مهم در محورهای مناطق مرکزی و جنوبی مجددا آغاز شود.
رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت:با تلاش راهداران دیار سبلان نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک محور ثمرین در جاده قدیم اردبیل مشکین شهر حذف و عملیات روکش آسفالت نیز انجام شد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر