Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@16:52:12 GMT

◄ زمان اتمام 380 کیلومتر آزادراه جدید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۷۱۵

◄ زمان اتمام 380 کیلومتر آزادراه جدید

تین نیوز

انتظار می‌رود با یک برنامه منسجم تا پایان سال پنج آزادراه به طول ۳۸۰ کیلومتر به اتمام برسد.

به گزارش تین نیوز، مطلب بالا بخشی از اظهارات مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل است که 12 شهریور در ایرنا منتشر شد.

بر اساس این خبر، خیرالله خادمی عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی در یک برنامه بلندمدت به دنبال رساندن طول آزادراه‌های کشور به ۱۰ هزار کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در حال حاضر حدود 2 هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه آزادراهی در کشور وجود دارد و زیر بار ترافیک است.

وی گفت: امسال برای اولین بار ۷۰ درصد اعتبارات مصوب بخش راه در ۶ ماهه اول سال تخصیص داده می‌شود که ۴۴ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب این بخش برای اتمام طرح‌های اولویت دار، مصوبات سفرهای رئیس جمهوری و همچنین فعال نگه داشتن طرح‌های در دست اجرا هزینه می‌شود.

خادمی با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی هم اکنون در این بخش یک هزار و ۱۶۰ کیلومتر آزاد راه جدید در دست اجرا  دارد، اظهار کرد: انتظار می‌رود با یک برنامه منسجم تا پایان سال پنج آزادراه به طول ۳۸۰ کیلومتر از این میزان را به اتمام برسانیم.

خادمی اضافه کرد: شبکه بزرگراهی کشور نیز هم اکنون حدود ۱۷ هزار کیلومتر است که باید در یک برنامه ۱۰ ساله کل راه‌های شریانی کشور را به آزادراه یا به بزرگراه تبدیل کرد که این میزان نیازمند برنامه ریزی برای حدود ۱۵ هزار کیلومتر راه جدید است.

وی یادآور شد: در این راستا در بخش بزرگراهی هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر برنامه در حال اجرا داریم که سالانه حدود یک هزار تا یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از این‌ طرح‌ها احداث و زیر بار ترافیک می‌رود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح‌های در دست اجرای راه آهن نیز گفت: هم اکنون چهار هزار کیلومتر طرح راه آهن در حال اجراست که انتظار می رود دو طرح به طول ۲۷۰ کیلومتر شامل راه آهن میانه به بستان آباد آذربایجان شرقی و راه آهن بین المللی ایران - افغانستان تکمیل و تحویل داده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ساخت آزادراه شبکه آزادراهی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید

زی‌سان: بر اساس گزارش‌ها قیمت این خودرو در زمان تحویل غیرقطعی است و بر اساس نرخ روز خودرو محاسبه خواهد شد. میزان پیش‌پرداخت خودرو حدود ۸۱۲ میلیون تومان اعلام شده و شرکت ارائه دهنده خودرو اعلام کرده که متقاضیان می‌توانند تا ۷۰۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکی تا سقف ۴۸ ماه استفاده کنند. 

به گزارش زی‌سان، قیمت پارسال خودرو حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، اما قیمت امسال خودرو قرار است برای متقاضیان در زمان تحویل محاسبه شود. 

شرایط فروش دایون را در جدول زیر بخوانید: 

منبع: ایران جیب

tags # خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟
  • هیتلر برای چی به دنیال برج ایفل بود؟
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین