Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران کره جنوبی می‌گوید آزمایش اخیر کره شمالی ممکن است مربوط به نوعی سوخت باشد که می‌تواند میزان زمان مورد نیاز برای پرتاب یک موشک بالستیک را بطور زیادی کاهش دهد.

به گزارش تلویزیون دولتی ژاپن، کره شمالی اعلام کرد روز شنبه در محوطه پرتاب ماهواره سوهه خود یک آزمایش «با اهمیت زیاد» را انجام داده است در گذشته سوهه به عنوان یک سایت آزمایش موشک نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناسان کره جنوبی می‌گویند کره شمالی به احتمال با استفاده از سوخت جامد، موتور یک موشک را آزمایش کرده است سیستم سوخت جامد در مقایسه با سوخت مایع زمان کمتری برای بارگیری می‌برد که قابلیت یک حمله غافلگیرانه را افزایش می‌دهد همچنین باور بر آن است که این نوع سوخت، برد یک موشک را افزایش می‌دهد.

دیگر گزارش‌ها اشاره به این دارند که پیونگ یانگ ممکن است تحت نام توسعه ماهواره، یک موتور جدید با سوخت مایع را آزمایش کرده باشد.

«چوی هیون سو» سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی در مورد این گزارش‌ها به رسانه‌ها گفت: مقام‌های اطلاعاتی ما به همراه آمریکا از نزدیک در حال تجزیه و تحلیل این آزمایش هستند و ما نمی‌توانیم هیچ گونه جزییاتی را در این مورد تائید کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: موشک صدای ایران بالستیک کره جنوبی کره شمالی موتور ماهواره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست موشک هایپرسونیک توسط کره شمالی + فیلم

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که بر آزمایش موشک عجیب هایپرسونیک نظارت داشت، پس از صدور دستور پرتاب آن، گفته است که «کره شمالی یک سلاح تهاجمی استراتژیک قدرتمند دیگر را توسعه داده و به هدف خود برای دستیابی به موشک‌هایی بر پایه سوخت جامد با بردهای مختلف و قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دست یافته است».

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آزمایش یک موشک قاره‎پیمای جدید در کره شمالی
  • تست موشک هایپرسونیک توسط کره شمالی + فیلم
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • تحلیل مهاجرانی از عملیات وعده صادق
  • تحلیل عملکرد موشک‌های ایران توسط سه کارشناس آمریکایی