Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: در راستای رونق تولید ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون به ۲۷ واحد تولیدی ۶۳ میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، رسول رستمی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در این جلسه اظهار داشت: در این نشست 8 مورد مشکلات واحدهای اقتصادی، صنعتی، تولیدی و جهاد کشاورزی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم در رفع موانع تولید ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی را از جمله در خواست واحدهای یاد شده دانست و افزود: بخشودگی جرایم و سود تسهیلات، تامین منابع زیرساخت‌های آب و برق از دیگر درخواست‌های  صاحبان بنگاه‌های اقتصادی بود که تصمیماتی برای تحقق مطالبات این سرمایه‌گذاران اتخاذ شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر با بیان اینکه 20 مورد پرونده بخشودگی جرائم تامین اجتماعی در این جلسه مطرح شد خاطر نشان کرد:بخشودگی جرائم تامین اجتماعی مصوباتی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی از مصوبات این جلسه بود.

رستمی با بیان اینکه سامانه رونق تولید در این جلسه بررسی شد افزود: در راستای تسهیلات بانکی و رونق تولید در سامانه بهین یاب امسال 60 پرونده ثبت شده که 28 پرونده آن در بانک‌ها بررسی شده و 63 میلیارد تومان تسهیلات در راستای رونق تولید در بخش‌های مختلف  اقتصادی، تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

وی مجموع واحدهای تولیدی این استان را 2 هزار و 55 واحد دانست و افزود: از این شمار اکنون یک‌ هزار و 535 واحد معادل 75 درصد آنها فعال است.

تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنفی استان بوشهر پرداخت می‌شود رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است 148 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در استان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر با اشاره به اینکه حداقل 75 درصد اقتصاد استان بوشهر فعال است گفت: سهم بخش‎های خدمات، صنعت و کشاورزی این میزان به ترتیب 60، 27 و 13 درصد است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است