Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@07:20:39 GMT

طرز تهیه بورک اسفناج

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۹۸۲۷

طرز تهیه بورک اسفناج

خبرگزاری آریا -

طرز تهیه بورک اسفناج و پنیر پیتزا
مواد لازم برای بورک اسفناج:
اسفناج 1 کیلو پنیر پیتزا300 گرمپنیر خامه ای 200 گرم خمیر یوفکا 1 بسته نعنا و پونه ی خشک 1 قاشق چایخوری
مواد لازم برای مربطوب کردن خمیر:
شیر1 استکان روغن مایع 2 قاشق غذاخوری
طرز تهیه بورک اسفناج :
برای پخت بورک اسفناج، ابتدا اسفناج را بخارپز کنید زمانی که کامل پخته شد در صورت تمایل نعنا و پونه خشک شده را اضافه کنید و تفت بدهید سپس پنیر خامه ای را اضافه و مخلوط کنید تا بکدست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد پنیر پیتزای رنده شده و نمک و فلفل را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود کنار بگذارید تا کمی خنک شود. در صورت تمایل می توانید مقداری قارچ را جداگانه با نمک و فلفل سیاه و آبلیموی تازه تفت بدهید تا قارچ پخته شود و بعد به مخلوط اسفناج اضافه کنید.
شیر و روغن مایع را مخلوط کنید و روی هر ورق خمیر یوفکا را با این مایع به طور کامل مرطوب کنید و دوباره یک ورق دیگر خمیر روی لایه قبلی قرار بدهید و مجددا با مایع مرطوب کنید. سپس مقداری از مواد روی ابتدای خمیر قرار بدهید و مقداری پنیر پیتزا روی مواد بریزید و مطابق عکس یا یه سلیقه ی خودتان خمیر را رول کنید. بعد با مایع یا مخلوط شیر و روغن و یک زرده ی تخم مرغ روی خمیر را رومال کنید. می توانید مقداری کنجد یا سیاهدانه روی خمیر بریزید و در فر با دمای 180 درجه به مدت تقریبی 20 دقیقه قرار بدهید تا زمانی که روی بورک کمی طلایی شود.
می توانید روی بورک ها را رومال نزنید و داخل روغن سرخ کنید. اگر برای اولین بار درست می کنید مقداری را از آن را داخل روغن سرخ کنید و مقداری را داخل فر قرار بدهید و ببنید کدام یک بیشتر باب میل تان است.
گردآوری: بخش آشپزی بیتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • بهترین کود مایع خارجی
  • خرید زعفران با کیفیت و قیمت باورنکردنی
  • لذیذترین کیک گدازه شکلاتی فقط در ۷ دقیقه + فیلم
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد