Web Analytics Made Easy - Statcounter

از مهم‌ترین بخش های هر اداره یا دفتر رسمی میز و صندلی و تجهیزات اداره آن است. این کالاها در دکوراسیون تاثیر بسیار زیادی دارند .از طرفی در سلامتی و میزان کارایی کارمندان نیز تاثیر زیادی بجا می گذارند. ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگر شما هم از جمله افرادی هستید که ممکن است به خرید صندلی اداری و کارمندی نیاز داشته باشید طبیعتاً یکی از اولویت‌های شما تهیه این کالا با قیمت ارزان است بدون کمک شما به دنبال خرید صندلی های کارمندی ارزان خواهد بود اما آیا این هدف می تواند باعث شود که ما چشم مان را بر روی نکات بسیار مهم دیگری که در سلامتی و کاربرد این کالا وجود دارد ببندیم در این نوشتار نکات و مسائل بسیار مهمی به شما خواهیم گفت که در انتخاب بهترین کالا به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اهمیت کالاهای اداری و صندلی برای کارمندان 

از مهم‌ترین بخش های هر اداره یا دفتر رسمی میز و صندلی و تجهیزات اداره آن است. این کالاها در دکوراسیون تاثیر بسیار زیادی دارند .از طرفی در سلامتی و میزان کارایی کارمندان نیز تاثیر زیادی بجا می گذارند.

 برای خرید صندلی اداری و کارمندی انتظار داریم که مسئولیت‌های محوله  خود را به خوبی انجام دهد و باید به گونه‌ای باشد که راحتی او را در هنگام کار تامین کند. لطفا به این مثال توجه کنید:

 اگر یک سنگ ریزه کوچک در کفش دونده‌ای حرفه‌ای باشد بدون شک او نمی تواند در مسابقه رتبه‌ای به دست بیاورد و حتی شاید نتواند تا به آخر مسیر را طی کند. بنابراین صندلی کارمندی باید متناسب با نیازهای استفاده کنندگان آن باشد.

چیزی که باید در خرید صندلی اداری به آن توجه داشته باشیم و این را نیز بدانیم که خرید صندلی کارمندی ارزان نباید باعث شود از نیازها و انتظاراتی که از آن وجود دارد غافل شویم.

 

دکوراسیون اداری

امروزه دکوراسیون اداری می تواند بر بسیاری از موارد مانند فعالیت کارمندان ، ارتباط داخلی سازمان عملکرد محیط ، میزان بهره وری ، زیبایی محیط و غیره تاثیرگذار باشد.

یکپارچگی در دکوراسیون  و همچنین تناسب نوع و موضوع فعالیت در دکوراسیون اداری دو عامل بسیار مهم در ایجاد هارمونی در دکوراسیون های اداری به حساب می آیند بدون تردید این یک دست بودن می‌تواند تاثیرات مثبتی در عملکرد کارکردن ما نیز داشته باشد از طرفی نگاهی که مشتریان و مراجعه کنندگان به فعالیت ما خواهند داشت ناشی از همین مسئله تاثیر می پذیرد.

ملاحظات مهم برای تامین سلامتی کارمندان  

 کارمندان ی که در ادارات با سیستم رایانه سروکار دارند لازم است از صندلی های استفاده کنند که دارای پشتی های قابلیت ارتجاع به سمت عقب باشد.

همچنین برای جلوگیری از خم شدن سر برای دیدن صفحه نمایش لازم است صندلی‌کارمندی  قطعه پشت سری داشته باشد. خوب است بدانید که بهترین زاویه نشستن در حدود صد و ده درجه است. زیرا که در این حالت فشار کمتری به کمر وارد می شود.

قابلیت تنظیم ارتفاع در صندلی کارمندی  

صندلی اداری ایده‌آل از نظر ارتفاع باید قابل تنظیم باشند، این صندلی ها نباید به گونه ای باشد که پای فرد به زمین نرسد یا پاها به سمت شکم جمع شود.

 اگر بخواهیم به عوامل دیگری نیز در این راستا اشاره کنیم  باید بگویم که  فردی که از صندلی اداری استفاده می کند یا کارمندی که  در ساعات تایم کاری خود دائم از صندلی بهره می گیرد،  نباید در هنگام نشستن اصطلاحاً در صندلی فرو برود به گونه ای که حرکت کردن برایش مشکل باشد.

این مسئله موجب می‌شود در زمانی که او نیاز دارد وسایلی را از روی میز بردارد یا جابجا کند به  زحمت بیفتد.

خرید صندلی اداری ارزان

مطمئناً ارتباط صندلی کارمندی به عنوان دو قطعه مجزا ازهم به گونه ای است که برای تهیه هر کدام باید به کالای دیگری توجه کرد. ما نمی توانیم میزی انتخاب کنیم که هیچ تناسبی با صندلی نداشته باشد.

اگر بخواهیم چک لیستی برای این منظور تهیه کنیم باید بگوییم برای انتخاب میز و صندلی برای کارمندان خود می بایست به برخی از نکات توجه کرد،

 

 فضایی که میز و صندلی کارمندی اشغال می کند

ادارات دولتی با اینکه از نظر فضا و محیط کاری محدودیتهای کمترین سطح دفاتر شخصی با شرکت های خصوصی دارند اما باز هم می تواند فضا را در آن نادیده گرفتن و این یک صندلی کارمندی خوب بیش از هر چیزی باید متناسب با آنچه که یک صندلی کارمندی انتظار است فضا اشغال کند.

خرید صندلی کارمندی ارزان  

در خرید میز کارمندی و صندلی خوب است برخی از نکات را رعایت کنید. تا بتوانید یک انتخاب ایده آل و مناسب داشته باشید. به نظر می رسد خوب است که ظاهر صندلی اداری صندلی کارمندی کاملا رسمی و از رنگهای سنگین در آن‌ها استفاده شده باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت مناسب در ساخت قطعه پایینی یا کفی و پشتی صندلی ضروری به نظر می رسد. بهتر است صندلی هایی را انتخاب کنید که ضد عرق بوده و پشتی صندلی به گونه ای باشد که لباس فرد پس از مدتی  به صندلی نچسبد. اساسا صندلی های کارمندی به جهت استفاده طولانی مدت از آن ها صورت می گیرد و باید از جنس فوم یا پلاستیک برای روکش استفاده شود مطمئناً این مساله کارمندان را به زحمت خواهد انداخت

امکان خم شدن صندلی به سمت پشت تا زاویه صد و ده درجه وجود داشته باشد. بعضی از نمونه‌های  میز اداری قابلیت تبدیل شدن به میز  کنفرانسی را نیز دارند که شما باید از صندلی های متناسب ای برای حالت های مختلف در کنار آنها استفاده کنید.

میز و صندلی اداری و کارمندی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که از جمله آنها می  توان به میز و صندلی های مدیریتی، کنفرانسی، کارمندی، منشی آموزشی رستورانی اپن آشپزخانه کافی شاپ  انتظار و انواع دیگر اشاره نمود.

عواملی که خرید صندلی اداری ارزان را افزایش می دهد  

با توجه به استانداردها

 با توجه به نیاز ها و موارد استفاده کالاها  در کنار کیفیت مواد اولیه مسلماً در میزان فروش نیز تاثیرات بسیار زیادی خواهد داشت.

اهمیت دادن به سلامتی

شاید شما نیز  بارها این مسئله را تجربه کرده باشید  که پس از نشستن مدت طولانی روی صندلی احساس درد در بدن به وجود می آید پس توجه به مسائل پزشکی و مرتبط با سلامتی می تواند موجب توجه خریداران به کالاهای تولید شده توسط شما باشد و این امر به افزایش فروش شما منجر شود.

فروشگاه قصر چوب و اولویت های اساسی در تولید   

مبلمان اداری قصرچوب همواره یکی از مسائل مهم را در تولیدات خود توجه ویژه به سلامتی استفاده کنندگان این کالاها می داند مسلماً شما   با انتخاب میز و صندلی کارمندی مناسب می توانید این دردها را از خود دور نمائید.

در وقت استفاده صحیح از تجهیزات اداری توصیه های زیادی به کارمندان ارائه می شود در همین راستا خوب است قطعه پشتی صندلی که دارای انحنا است را همواره کمرمان بچسبانید تا گودی کمر را پوشش دهد و موجب بروز درد و خستگی نشوند در واقع درست نشستن روی صندلی هم یک مساله بسیار مهم است که باید به آن توجه داشت
 

چند ویژگی مهم در صندلی های اداری و کارمندی 

صندلی کارمندی استاندارد و ایده آل  کفی گردی دارد که این امر باعث راحتی کارمند می شود تردید نیست که صندلی های ایده آل کارمندان باید قابل تنظیم بوده تا هر فرد بتواند طبق قد خود آن را تنظیم کند.

صندلی خوب باید امکان حرکت و چرخش را به شما بدهد تا به این وسیله از خستگی کارمند جلوگیری نماید.

فراموش نکنید که  محصولاتی نظیر صندلی باید به گونه ای ساخته شده باشند که هنگام نشستن بر روی آن گردش خون در بدن بدون هیچ گونه مانعی انجام شود؛ البته شما نیز باید به نحوه نشستن تان دقت کنید!

تناسب با سایر اجزا و بخش های محیط کاری شما   

همچنین این کالا می بایست به گونه ای باشد که با سایر اجزای محیط تناسب داشته تا آلودگی های بصری و عدم تناسب در دکوراسیون محل کار یا دفتر و شرکت شما را موجب نشود. به نظر می رسد بهتر است از میان انواع مختلف و کالاهای متنوعی که در بازار وجود دارد کالای را انتخاب کنید که در وهله نخست متناسب با نیاز و شرایط کارمندان شما باشد و از طرفی با موضوع فعالیت های شما همخوانی داشته باشد. تناسب با سایر امکانات و کالاهایی که شما در دفتر تان دارید به طور کلی یک دست بودن دکوراسیون می‌تواند یک انتظار منطقی و معقول از کالایی باشد که شما تهیه می کنید.

منبع : ویرلن

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند

خبرآنلاین: با نزدیک شدن به فصل گرما خرید کولر گازی در خوزستان افزایش می‌یابد. توجه به نکته‌های کلیدی در زمان خرید این محصول کمک می‌کند تا ضمن استفاده بهینه از کولر گازی، هزینه برق خانواده‌ها در خوزستان کاهش یابد.

خوزستان به عنوان یکی از شهرهای گرم کشور با ورود به فصل گرما با افزایش مصرف برق مواجه می‌شود. کولر گازی یکی از وسایل مورد استفاده خانواده‌ها و مغازه‌های خوزستانی است که مصرف برق بالایی دارد.

در حال حاضر در بازار، کولرگازی استاندارد و غیراستاندارد وجود دارد. کولرهای گازی قاچاق و بی‌کیفیت نسبت به محصولاتی که به صورت قانونی عرضه می‌شوند برق بیشتری مصرف می‌کنند. به همین دلیل باید محصول استاندارد خرید تا هزینه برق خانواده‌ها کاهش یابد و کمک کند تا مصرف برق خوزستان نیز به تعادل برسد.

چگونه کولر گازی استاندارد انتخاب کنیم؟

یکی از راه‌های خرید کولر گازی استاندارد مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است. یکی از نشانه‌های اصالت محصول داشتن فاکتور خرید و ضمانت‌نامه است که در نمایندگی‌ها یا فروشگاهای برند ارائه می‌شود.

از دیگر نشانه‌های استاندارد بودن کولر گازی داشتن خدمات‌‍ پس ‌از ‌فروش و برچسب انرژی است. همچنین کولر گازی‌های دارای اینورتر مصرف کمتری نسبت به کولر گازی فاقد آن دارند. به همین دلیل باید به نوع و قابلیت محصول توجه شود.

چرا نباید کولر گازی قاچاق بخریم؟

در حال حاضر کولر گازی قاچاق بین ۵ تا ۱۵ میلیون ارزان‌تر از کولرگازی‌های مجاز در بازار عرضه می‌شود. این قیمت کمتر باعث خرید بیشتر شده ‌است، اما آیا کولر گازی قاچاق ارزان به سود ماست؟ این کولرها در زمان استفاده هزینه قبض برق را ۲ تا ۳ برابر افزایش می‌دهد. به همین دلیل در بلندمدت هزینه بالاتری نسبت به سود اولیه قیمت خرید ایجاد می‌کند.

چگونه مصرف برق کولر گازی را بهینه کنیم؟

کولر گازی جزو وسایل پرمصرف است. حتی نوع استاندارد آن نسبت به یخچال و تلویزیون و غیره برق بیشتری مصرف می‌کند. به همین دلیل باید راهکارهایی برای کاهش برق مصرفی آن بکار برد. در ادامه ۶ راهکار مفید ارایه می‌شود:

۱- کولر گازی باید به گونه‌ای نصب شود که دریچه آن رو به محل نشستن اعضای خانواده باشد تا بیشترین تاثیر را در زمان روشن بودن داشته باشد و نیاز به کاهش دمای آن وجود نداشته باشد.

۲- دمای کولر در زمان استفاده تنظیم شود تا متناسب با نیاز هوا را خنک کند. در صورتی که به صورت خودکار کار کند تا پایین ترین دما روشن می‌ماند.

۳- قرار گرفتن کولرگازی در حالت فن و در دمای بین ۲۴ تا ۲۶ درجه، در حالت کم مصرف خواهد بود. بنابراین تا آنجایی که امکان دارد در این دامنه تنظیم شود.

۴- توان کولرگازی را متناسب با فضای مورد نیاز انتخاب کنید. اگر قرار است کولرگازی در فضایی بزرگ نصب شود، از محصولاتی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

۵- سرویس دوره‌ای برای اطمینان از سالم بودن دستگاه را فراموش نکنید. در صورتی که کولر گازی درست کار نکند، برق بیشتری مصرف کرده و هوا را کمتر خنک می‌کند.

۶- استفاده از ذخیرکننده برق در کولر گازی منجر به کاهش مصرف برق می‌شود. این دستگاه زمانی که کمپرسور خاموش است انرژی برق را در خود ذخیره می‌کند و باعث کاهش مصرف برق خواهد ‌شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898678

دیگر خبرها

  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کدام خودرو امروز ارزان شد؟
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود