Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@14:02:59 GMT

نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۲۰۷

نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

 EPT یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی برای متقاضیان دکتری دانشگاه آزاد است.

به گزارش ایمنا و به نقل از  روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج آزمون EPT آذر ماه ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

 EPT یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی برای متقاضیان دکتری دانشگاه آزاد است و تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی یابند.

کد خبر 400454

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون Ept دانشگاه آزاد اسلامی کنکور دکتری اعلام نتایج آزمون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 

بقه گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پنجاه و سومین جلسه کمیسیون تخصصی نشریات علمی حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، با انتشار فصلنامه Journal Of Second Language Pedagogy «آموزش زبان دوم» واحد مشهد موافقت شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با زش زبانخبرنگار آنا با  با اعلام این خبر اظهار کرد: مجله علمی «آموزش زبان دوم» با هدف ایجاد بستری برای محققان و نویسندگان در زمینه آموزش و یادگیری زبان دوم است تا ایده‌های نوآورانه، چارچوب‌های نظری و ابزار‌های عملی خود را به اشتراک گذاشته و منتشر کنند.

رحیم دبیری با بیان اینکه مجله علمی «آموزش زبان دوم» نخستین مجله تخصصی زبان دوم است که به زبان انگلیسی منتشر خواهد شد، افزود: دامنه این مجله شامل بحث‌های نظری در مورد فراگیری زبان‌ها، تحقیقات تجربی درباره روش‌های آموزش زبان، رویکرد‌های نوآورانه برای ارزیابی زبان و تأملاتی در مورد شیوه‌های آموزشی متنوع است و مقالات با عناوین مربوط به آموزش زبان از جمله زبان شناسی کاربردی، مطالعات فرهنگی، توسعه و ارزیابی مواد آموزشی، آموزش معلمان زبان و طراحی و تدوین برنامه درسی را پس از داوری منتشر خواهد کرد.

وی افزود: نشریه علمی انگلیسی زبان «آموزش زبان دوم» با همکاری اعضای هیئت علمی گروه آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به مدیر مسئولی زهرا ظهوریان و سردبیری پوریا بقایی‌مقدم منتشر می‌‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد تبیین کرد: این دانشگاه در حال حاضر صاحب امتیاز ۹ نشریه علمی است که از این تعداد چهار مجله به زبان فارسی و پنج مجله به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و برخی از نشریات آن دارای اعتبار علمی ISI و وزارت عتف هستند.

دبیری یادآور شد: همچنین نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دارای امتیاز دستاورد‌های پژوهشی بر اساس بخشنامه جامع دکتری تخصصی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد