Web Analytics Made Easy - Statcounter

راکتس در یک بازی خانگی شکست خورد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های هیوستون راکتس و ساکرامنتو کینگز به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که به میزبانی راکتس و در ورزشگاه خانگی این تیم یعنی تویوتا سنتر برگزار می شد، این تیم ساکرامنتو بود که در ثانیه پایانی بازی و سه امتیازی نمانیا بیلیسا پیروزی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با حساب 118-119 به سود ساکرامنتو پایان یافت تا شاگردان مایک دی آنتونی در یک بازی خانگی طعم شکست را بچشند. پیش از 3 امتیازی بیلیسا، وستبروک راکتس را پیش انداخت اما پاسخ سخت بیلیسا، تویوتا سنتر را خاموش کرد. با این پیروزی تعداد بردهای کینگز در این فصل به 10 رسید و در مقابل راکتس، هشتمین شکستش در این فصل را متحمل شد. در بعد آماری، بادی هیلد از ساکرامنتو با کسب 26 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و در مقابل نمایش 34 امتیازی راسل وستبروک مانع از شکست هیوستون نشد. جیمز هاردن، فوق ستاره راکتس هم در این بازی 27 امتیاز آورد و 10 اسیست داد. راکتس در بازی بعد به مصاف کلیولند کاوالیرز و کینگز به مصاف اوکلاهاماسیتی تاندر خواهد رفت.

آمار بازی: تیم ها پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست استیل بلاک ترن اور هیوستون راکتس 48% 34% 82% 51 25 4 6 19 ساکرامنتو کینگز 45% 44% 86% 37 24 14 5 10

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آنها که این روزها تیم‌شان شرایط خوبی ندارد، پس از اینکه متوجه غیبت ناگهانی رضا اسدی در مصاف با ذوب‌آهن شدند، این موضوع را به احتمال درگیری این بازیکن با ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم ارتباط دارند که رابطه خوبی با او ندارد.
اما در واقع دلیل محرومیت رضا اسدی محرومیت و 4 کارته شدن بوده که سبب شد این بازیکن کلیدی در مصاف با ذوب‌آهن شانس حضور در ترکیب را نداشته باشد و البته در کنار سایر غایبان سپاهان نظیر دانشگر و یوسفی از جایگاه ویژه تماشاگر مسابقه شده بود.
این محرومیت اسدی به دلیل دریافت کارت زرد در 4 مسابقه ذوب‌آهن (بازی رفت)، پرسپولیس (بازی رفت)، فولاد خوزستان (بازی رفت) و نساجی مازندران (بازی برگشت) ایجاد شده و به همین دلیل او شرایط حضور در فهرست تیم را نداشت.

سپاهان در مصاف با ذوب آهن رضا اسدی و آریا یوسفی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. دانشگر و حسین نژاد هم دو مصدوم این تیم بودند.

با وجود پیروزی سپاهان در دربی اصفهان هواداران هنوز با کادر فنی تیم رابطه خوبی ندارند و به همین دلیل شایعات زیادی پیرامون اردوی طلایی پوشان در این روزهای سخت ایجاد می‌شود، که آخرین مورد مربوط به دلیل غیبت رضا اسدی بوده است.

دیگر خبرها

  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • ساندویچ مرغ؛ هدیه هدر دادن پرتاب آزاد! + ویدئو
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود