Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، علی لاریجانی روز سه‌شنبه در جریان افتتاح ۵۵ طرح آبرسانی و روستایی استان کرمانشاه در مسجد روستای «قمشه سید یعقوب» بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه افزود: ملت ما در شرایط سخت با استقامت تحریم‌های دشمنان را شکستند.

او راه غلبه بر مشکلات کشور را وفاق، وحدت و هم افزایی دانست و گفت: منفی‌بافی و آیه یاس خواندن ثمری برای منافع ملی ندارد و ملت ایران وقتی موفق می‌شود که ید واحده باشند و همدیگر را تخریب نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاریجانی اظهار کرد: همچنین نباید نهاد‌های کشور را تخریب کرد، زیرا نظام اسلامی از همین نهاد‌ها تشکیل شده است.

او مجلس شورای اسلامی را نتیجه حضور مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و تاکید کرد: باید در یک فضای معقول و سنجیده برای بالا بردن توان ملی با همدیگر و حمایت از مدیران دلسوز، توانمند و کارآمد کار‌ها را به انجام برسانیم.

به گفته رییس مجلس شورای اسلامی «جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم ظالمانه و فشار اقتصادی دشمن همچنان فعالیت و پویا است.»

لاریجانی از وزارت نیرو که به گفته او با برنامه مدون در حال اجرا و افتتاح طرح‌های حوزه آب و نیرو است، قدردانی کرد و از رسانه‌ها خواست که این اقدامات را به اطلاع مردم برسانند.

تحریم‎ها جدی است، اما آبادانی رها نشده است

رییس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سخت کشور که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمن است، گفت: وضعیت تحریم‌ها جدی است، اما آبادانی در کشور رها نشده و این مسیر ادامه دارد.

لاریجانی گفت: یکی از رویکرد‌های مهم نظام جمهوری اسلامی را از ابتدای انقلاب تاکنون آبادانی روستا‌ها بوده و به همین دلیل امام راحل دستور ایجاد جهاد سازندگی را با هدف محرومیت زدایی صادر کردند.

او گفت: پس از انقلاب شاهد توسعه و آبادانی روستا‌ها در بخش‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز، جاده و سایر خدمات بودیم.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در فضای غبارآلود سیاسی خدمات نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته می‌شود اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم در کشور انجام اقدامات زیربنایی و خدماتی است که متاسفانه نادیده گرفته می‌شود.

مطالبات مردم کرمانشاه به حق است

لاریجانی در پایان با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم کرمانشاه در دوران مقدس دفاع مقدس گفت: انتظارات و مطالبات مردم این استان به حق است و باید پیگیری شود.

او نمایندگان استان کرمانشاه را چهره‌هایی دلسوز، فعال و پرتحرک دانست و افزود: خدماتی که امروز در سطح استان ارائه می‌شود، نتیجه پیگیری این نمایندگان است.

لاریجانی همچنین از وزیر نیرو خواست که نسبت به اجرای طرح هادی روستایی و توسعه کوچه، معابر و فاضلاب روستای قمشه سید یعقوب توجه جدی داشته باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس مجلس علی لاریجانی کرمانشاه مطالبات امنیت تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس امروز ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با بیان اینکه جشنواره شکوفه‌های بادام دژ کرد ششم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره به همت شورای شهر، شهرداری و مردم شهر دژ کرد و با حضور سرکار خانم دکتر جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری همچنین تنی چند از مسئولان استانی و شهرستان اقلید برگزار می‌شود.

او گفت: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع شامل مسابقات بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، نمایش آداب‌ورسوم، پخت نان و غذا‌های محلی، نمایش محصولات کشاورزی ازجمله برنا‌هایی است که در اجرای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

ثابت اقلیدی اضافه کرد: در این جشنواره نیز لوح ثبت ملی مراسم شاهنامه‌خوانی و کیسه بافی در شهر دژ کرد به شهردار اهدا خواهد شد.

او افزود: جشنواره شکوفه‌ها با هدف برند سازی بادام دژ کرد، معرفی جاذبه‌های گردشگری توریستی، معرفی صنایع‌دستی، تولیدات محصولات کشاورزی و جذب سرمایه‌گذار در زمینهٔ‌های صنایع‌دستی و تبدیلی و گردشگری برگزار می‌شود.

در شهر دژکرد رشته‌های صنایع‌دستی کیسه بافی، قالی‌بافی، گلیم، جاجیم، گبه، چنته، نمکدان، رودوزی سنتی، قلاب‌بافی و سه کارگاه در رشته‌های گلیم‌بافی و رودوزی سنتی زیر نظر معاونت صنایع‌دستی استان فعال است.

شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید با جمعیت حدود ۱۰ هزار نفر با وجود امامزاده شمس‌الدین محمد (ع)، باغ‌های تماشایی و چشمه‌سار‌های دیدنی چهل شهیدان، پارک ساحلی، چشمه‌سار انگفته، رودخانه سفید، دره باغ گل و محصولات باغی بادام، گردو، سیب، هلو، آلو زعفران و گیاهان دارویی و مجاورت آزادراه شیراز - اصفهان از مقاصد نوظهور و پرجاذبه استان فارس برای گردشگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • (تصاویر) شیردنگ بافی
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی