Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:17:31 GMT

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در بجستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۳۰۳

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در بجستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی رضانژاد رئیس اداره حفاظت محیط زیست بجستان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت و پایش مناطق حوزه استحفاظی دیشب با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت بجستان این شکارچیان متخلف را که یک قبضه اسلحه شکاری و تعدادی فشنگ به همراه خود داشتند، شناسایی و بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: پس از بررسی مشخص شد لاشه‌ها مربوط به پنج راس قوچ وحشی است که در یکی از شهرستان‌های مجاور بجستان بطور غیرمجاز شکار شده و متخلفات قصد انتقال آن را به جنوب کشور داشتند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بجستان گفت: متهمان، لاشه قوچ‌های وحشی را در میان کیسه‌های جو مخفی کرده بودند.
رضانژاد میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست را از محل این شکار غیرمجاز ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و افزود: شکارچیان متخلف پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام//ف.ک   شکارچیان غیر مجاز در  بجستان دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکارچیان غیرمجاز حیات وحش قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمود نیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما اظهار کرد: مامورین یگان حفاظت این شهرستان پس از حصول اطمینان از صید و نگهداری پرندگان حفاظت شده توسط ۳ نفر صیاد، با هماهنگی دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان مرند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست مرند به همراه ماموران کلانتری ۱۳، در بازرسی‌های انجام گرفته، تعداد ۳۰ قطعه کبک زنده، تاکسیدرمی یک راس کل وحشی و تاکسیدرمی یک بحله سارکپه را کشف و ضبط کرده و متخلفین را به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرند افزود: کبک‌های وحشی پس از تیمار و اطمینان از سلامت، در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

نیایی افزود: کبک از پرندگان زیبا و خوش آوازی است که به علت شکار بی‌رویه شکارچیان، تعداد آنها در بعضی از مناطق کاهش یافته که به علت جلوگیری از شکار غیرمجاز، نیازمند همکاری دوستداران محیط زیست و همراهی رسانه‌ها در این زمینه هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • رهاسازی ۳۰ قطعه کبک در دامان طبیعت مرند