Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از حذف یکی از شهرهای جدید استان تهران از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی سهم شهرهای جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را ۷۰ هزار واحد خواند و اظهار کرد: ثبت‌نام این واحدها، مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، استان به استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در دو شهر جدید "پردیس" و "پرند" انجام می‌شود اما شهر جدید اندیشه به دلیل محدودیت زمین از این طرح کنار گذاشته شده است.

وی همچنین گفت: واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی در شهرهای جدید به نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و نهادهای نظامی واگذار شده و اکنون تعداد کمی از واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید، فاقد متقاضی است که این تعداد نیز به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر 400456

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جدید شرکت عمران شهرهای جدید طرح اقدام ملی مسکن طرح اقدام مسکن ملی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، توصیه‌های روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان یزد برای کشاورزان بدین شرح است:   با توجه به احتمال کاهش دمای شبانه به کمتر از صفردرجه سانتیگراد در صبح روز‌های جمعه و شنبه ۱۰ و ۱۱ فروردین در برخی از مناطق و شهرستان‌های استان یزد به پیام‌ها اطلاعیه‌ها و هشدار‌های هواشناسی و جهاد کشاورزی در گروه‌های مجازی توجه شود.  به فراهم کردن لوازم تجهیزات و شرایط استاندارد برای گرم نمودن باغات با میوه‌های تازه تشکیل شده یا دارای گل یا شکوفه برای کاهش خسارت احتمالی سرما اقدام شود.  محلول پاشی فروت ست در درختان میوه خزان دار در زمان تورم جوانه‌ها و تا قبل از ظهور کامل برگ‌ها یا به گل رفتن در هوای افتابی و آرام روز انجام شود.  انجام یک مرحله آبیاری قبل از گلدهی پسته، چون مرحله گلدهی با افزایش دما و افزایش نیاز ابی درخت مصادف می‌باشد و آبیاری در مرحله گلدهی نیز باعث ریزش گل‌ها می‌گردد.  تعدیل دما‌های شبانه گلخانه‌ها با توجه به افت دما در شب‌های ۵ شنبه و جمعه مورد توجه باشد و جهت افزایش مقاومت بوته‌ها به سرما‌های دیررس بهاره به استفاده از کود‌های اسید آمینه، پتاسه و سالیسیلیک اسید در مزارع گندم و جو اقدام شود.

دیگر خبرها

  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم