Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:09:31 GMT

برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۳۵۲

برپایی نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم در این استان خبر داد.

حمید گلی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف، دستبافته‌های سنتی، تابلو فرش، گلیم و جاجیم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۶۱ واحد حضور خواهند داشت، یادآور شد: در این نمایشگاه ۶۱ واحد از شهرها و استان‌های همدان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان، آذربایجان غربی، نائین، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، گلستان، سنقر و مرکزی محصولات خود را در فضایی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهند.

گلی پور تصریح کرد: محصولات این شرکت کنندگان شامل انواع فرش دستباف اردکان، یزد و کاشمر، انواع فرش و تابلو فرش ابریشم قم، فرش های نفیس تبریز، فرش افشار و بیجار، فرش اصفهان و نائین، گزل بافت قشقایی، انواع فرش های چله ابریشم و کرک و گل ابریشم، فرش های گیاهی سنندج، انواع گلیم و گبه، انواع فرش های بختیاری و یلمه، اراک، ساروق و جیریا است که به لحاظ تنوع و کیفیت گستره وسیعی را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با اشاره به اینکه مراسم افتتاح این نمایشگاه در روز چهارشنبه ۲۰ آذر  ساعت ۱۶ و با حضور مسئولان مرتبط استانی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه همه روزه ۱۵ تا ۲۱ و در روز جمعه به صورت یکسره ۱۰ تا ۲۱ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه فرش دستباف استانی اقتصادی فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، بازدید کنندگان این نمایشگاه ضمن استقبال از نمایش این نسخ ارزشمند اعلام کردند که برپایی نمایشگاه‌های قرآنی در ماه نزول قرآن از اهمیت زیادی برخوردار است.
در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نسخه خطی قرآن کریم که قدمت برخی از آنها به بیش از پنج قرن باز می‌گردد در معرض دید عموم قرار گرفت.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همچنین گروه تواشیح اعزامی از ایران با اجرای تواشیح زیبا، با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.
بازدیدکنندگان این نمایشگاه اعلام کردند که ماه مبارک رمضان ماه همدلی و وحدت امت اسلامی است و برپایی چنین نمایشگاهی در ترویج آموزه‌های قرآنی نقش مهمی ایفا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات: 
مجید مشکی - رایزن فرهنگی ایران در پاکستان
قبله ایاز - رییس شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان
شهروند پاکستانی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • نمایشگاه صنایع دستی و غذا‌های بومی، محلی در صالح شهر برگزار گردید
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا