Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر فلینت واقع در ایالت میشیگان از سال ۲۰۱۴ دچار مشکل آب سالم آشامیدنی شده و ساکنان آن با زحمت آب تهیه می‌کنند. اعتراضات هم نتیجه‌ای نداشته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایالت میشیگان مقر شرکت‌های بزرگ جنرال موتورز،کرایسلر، فورد و ... است که سال‌ها عامل شکوفایی اقتصاد آمریکا بودند. یکی از کاربران توئیتر در صفحه شخصی خود نوشت: شهر فلینت از سال ۲۰۱۴ دچار مشکل آب سالم آشامیدنی شده و مردم با هزاران زحمت آب خودشون رو تهیه می‌کنند اعتراضاتشون هم نتیجه‌ای نداشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا امسال ۵۰ میلیارد دلار از پول مالیاتی که مردم این کشور پرداخت کردند رو صرف کمک به دولت تروریستی اسرائیل برای ادامه اشغالگریش کرد.

برای مشاهده تصویر بزرگتر کلیک کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آمریکا جهان ایالت میشیگان اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست

جان کربی روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی درباره موضع دولت جو بایدن رئیس‌جمهوری این کشور در قبال واکنش اسرائیل به حمله ایران گفت: فکر می‌کنم تصمیم درباره هرگونه اقدام بعدی برعهده اسرائیل است. از زمان شروع درگیری، بایدن سخت تلاش کرده است تا جلوی تبدیل این درگیری به یک جنگ منطقه‌ای و تشدید تنش را بگیرد و در آینده نیز موضع او همین خواهد بود.

رئیس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بعد از پاسخ کوبنده ایران به تجاوز رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق در گفت‌وگوی تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که در واکنش تلافی‌جویانه تل‌آویو به تهران مشارکت نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری هیل، همچنین، طبق گزارش‌ها پاسخ نظامی ایران به تل‌آویو باعث گسترش تنش داخلی در میان احزاب و سیاستمداران آمریکایی شده است به‌طوری که دولت بایدن به شدت مورد حمله لفظی جمهوری‌خواهان حامی ترامپ قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است
  • اعترافات ایران اینترنشنال درباره دستاورد‌های گسترده حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • آمریکا خواهان «تشدید تنش» و «جنگ» با ایران نیست
  • یادداشت| ملت ایران؛ همچنان تاریخ‌ساز
  • ونزوئلا: صلح زمانی تضمین می‌شود که قوانین بین‌المللی، در مورد مردم و دولت فلسطین برقرار شود
  • فیلم/ماهم همینطور هموطن زحمت‌کش و باصفا!