Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مشاور رئیس‌جمهور تاکید کرد: ‌صدا و سیما مراقبت کند؛ ‌تبلیغات سیاسی برای شخصیت‌های ملی با تبلیغات تجاری برای محصولاتی مثل عالیس متفاوت است.

حسام الدین آشنا در دو توئیت جداگانه نوشت:

‌صدا و سیما مراقبت کند؛

‌تبلیغات سیاسی برای شخصیت‌های ملی با تبلیغات تجاری برای محصولاتی مثل عالیس متفاوت است.

‌تجربیات گذشته نشان داده است  سپردن مدیریت تصویر ملی به برخی افراد در صدا و سیما ضررش از فایده‌اش بیشتر است؛ آن‌ها در تخریب چیره‌دستند ولی برای ساختن چهره‌های ملی خیر!

‌مجریان سیاست پیشه از اوج آغاز می‌کنند تا به مجلس برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ ابتدا در افق ظاهر‌ می‌شوند، با گذراندن جامع‌المقدمات به شبکه سه رفته و در سپهر سیاسی شناخته می‌شوند؛ هیچ‌گاه پاسخگو نیستند چرا که همواره میزبانند و سائل.

‌کمی بعد احساس مسئولیت می‌کنند و به سوی فتح استصوابی مجلس پیش‌می‌روند.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی کشور، طی حکمی از سوی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر قادر آشنا

با سلام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده ۶ آیین‌نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.

اهتمام برای شناسایی ظرفیت‌های مغفول‌مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است.»

قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

کد خبر 6084198

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • با تخلفات کنکوری و مجازات‌های آن آشنا شوید
  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید
  • پوستر | رابطه با اسرائیل حرام است
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران