Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی از برگزاری دوره پیش بیمارستانی ویژه خواهران امدادگر جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.

«مهدی حسینی» با اشاره به اهمیت دوره های پایه و پیش بیمارستانی برای امداد گران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دوره پیش بیمارستانی ویژه خواهران با حضور ۲۵ نفر از امدادگران این جمعیت برگزار شد.

 

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان با تاکید بر اهمیت آموزش های تخصصی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با برگزاری دوره های تخصصی امداد و نجات، نیروهای متخصص را برای خدمت رسانی در حوادث آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امدادگران در این دوره با مباحثی همچون شرح وظایف نجاتگر پیش بیمارستانی، ارزیابی صحنه و محیط حادثه، تثبیت پزشکی مصدوم، اصول صحیح آتل بندی و حمل مصدوم، آشنایی با داروهای اورژانسی، تریاژ و بانداژ و ... آشنا می شوند.

 


 حسینی با اشاره به برگزاری دوره به صورت تئوری و عملی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی امدادگران با نحوه برخورد مصدومان ترومایی در حوادث و همچنین افزایش توانمندی های آنان و انجام مراقبت ها و اقدامات پیش بیمارستانی جهت مصدومان اعلام کرد.

 


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان ادامه داد: در پایان دوره آزمون های تئوری و عملی برگزار می شود و به قبول شدگان دوره مربوط گواهینامه اهدا می شود.

 


وی بیان کرد: امدادگران جوان باید به درستی با اصول و برنامه های امداد و نجات به درستی آشنا شوند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد انتخابات مسجد روز دانشجو مجلس دانشجو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس فراهان استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مردم خیر و نوع‌دوست این استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ‌زده غزه کمک نقدی کردند.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال‌احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این خصوص برگزار کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوع‌دوست استان زنجان در ۱۰ صندوق در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هم‌وطنان نوع‌دوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق‌های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

کد خبر 745549

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • ببینید | گرفتار شدن ۴ نفر در سیلاب | امدادگران هلال احمر به داد آنها رسیدند
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده