Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@10:15:42 GMT

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی از ۳۰ آذر در تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۴۴۶

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی از ۳۰ آذر در تهران

ثبت‌نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن از ۳۰ آذر امسال در استان تهران آغاز می‌شود و به مدت سه روز ادامه دارد.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ثبت نام استان‌های تهران، البرز، قزوین، جنوب کرمان، کرمان از ۳۰ آذرماه آغاز می‌شود.

ثبت‌نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مربوط به ۲۳ اداره کل راه و شهرسازی باقیمانده در چهار فاز مجزا تا پایان آذرماه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاز‌های چهارم تا هفتم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن برای استان‌های سراسر کشور تا ۳۰ آذرماه به طول می‌انجامد.

فاز چهارم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۶ استان سمنان، ایلام، شرق سمنان، ایرانشهر، آذربایجان غربی، و خراسان رضوی انجام می‌شود و در فاز چهار، این ۶ استان ثبت نام طرح اقدام ملی از ۱۹ آذرماه به مدت سه روز شروع می‌شود.

زمان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز پنجم برای ۶ استان دیگر از ۲۳ آذر ماه و استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان جزء ۶ استانی هستند که ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در فاز پنجم برای آن‌ها انجام خواهد شد. لینک کوتاه: asriran.com/002wpu

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک

محمودرضا طالبان گفت: شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

او تصریح کرد: طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.

طالبان اضافه کرد: این پروژه جهت مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده و به منظور شهری مدرن و مولد زا به منظور سرریز ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • جشن تحویل مسکن ملی طرح جمعیت و جوانی در شاهرود آغاز شد
  • آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک