Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت در 8 ماه نخست سال جاری نیز ۱۱۴ طرح در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری، ثبت شده است که روند فعالیت انها نیز در حال پیگیری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، هاشم مظفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: در سال ۹۷، صد مورد مصوبه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برقرار شد که تا کنون ۹۰ درصد آن‌ها عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این مصوبات، ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق سازمان کمک‌های فنی وزارت امور اقتصاد و دارایی سرمایه‌گذار خارجی ثبت شده است که امیدواریم در مهلت مقرر به ثمر برسد.

مظفری در ادامه سخنان خود به فعالیت های این اداره کل در طول ۸ ماهه سال‌جاری نیز اشاره کرد و گفت: طی این مدت  ۲۴۸ مصوبه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برقرار شده که از  میان ۱۱۴ طرح ثبت شده در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری، مشکل متقاضیان ۷۴ طرح به‌صورت کامل رفع و مابقی نیز در حال پیگیری است.

وی از تمامی سرمایه‌گذاران خواست برای انجام امورات سرمایه‌گذاری با مراجعه به سامانه پنجره واحد الکترونیکی درخواست خود را ثبت و یا به صورت مستقیم به اداره امور اقتصاد و دارایی مراجعه کنند تا فرایند سرمایه گذاری سریع تر انجام شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در پایان سخنان خود از کاهش مدت زمان صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل خبرداد و گفت: اگر از نظر دستگاه‌های اجرایی مشکلی برای سرمایه‌گذاری وجود نداشته باشد ظرف حداکثر ۱۰ روز فرآیند استعلامات سرمایه‌گذاری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امروز همچنین پس از ارایه گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلیل افزایش قیمت و کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در نهایت نمایندگان با ارسال این گزارش به قوه قضاییه مخالفت کردند.

رفع ایرادهای شورای نگهبان در  طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی دیگر مصوبه امروز نمایندگان خانه ملت بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • تعیین دارایی‌هایی مشمول مالیات بر عایدی سرمایه
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند