Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی هندبال گفت: توقع صعود به مسابقات جهانی به نوع برنامه‌ریزی برای تیم ملی برمی‌گردد. تاریخ انتشار: 11:13 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۶۱۳

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اردوی تیم ملی هندبال اظهار داشت: اردوی تیم ملی از یکشنبه آغاز شده و علاوه بر بازیکنانی که در انتخابی المپیک حضور داشتند ما بازیکنانی که در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند را هم دعوت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: متاسفانه تعدادی از بازیکنان ما دچار بیماری آنفولانزا شدهند و به همین خاطر اردو را ترک کردند و با توجه به اینکه ۲ نفر از آن‌ها دروازه‌بان هستند یک دروازه‌بان به تیم ملی دعوت کردیم. این اردو تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت و اردوی بعدی ما در قطر خواهد بود و دو دیدار دوستانه هم با تیم ملی قطر انجام خواهیم داد. در اردوی قطر لژیونر‌ها را هم در اختیار خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره اینکه شاهو نصرتی گفته بود «لژیونر‌ها در تیم‌های خودشان ستاره هستند، اما در تیم ملی نه»، تصریح کرد: شرایط تیم ملی با باشگاه تفاوت دارد. در باشگاه بازیکنان مدت‌ زمان طولانی در کنار هم هستند و در مسابقات مختلف حضور دارند، اما چنین شرایطی در تیم ملی نیست. برای مسابقات انتخابی جهان هم همه لژیونر‌ها را دعوت کردیم، اما امین یوسف‌نژاد به خاطر مصدومیت و سعید حیدری‌راد به خاطر مشکلات شخصی نمی‌توانند در خدمت تیم ملی باشند.

حبیبی در مورد اینکه از تیم ملی هندبال توقع می‌رود به مسابقات جهانی صعود کند، گفت: توقع صعود به مسابقات جهانی به نوع برنامه‌ریزی برای تیم ملی برمی‌گردد. ما زمان کوتاهی برای آماده‌سازی تیم ملی داریم در حالی که رقبایمان از مدت‌ها قبل اردو‌های آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند. ضمن اینکه ما تنها دو بازی تدارکاتی با تیم قطر خواهیم داشت اما نیاز داریم در اردوی پایانی هم چند بازی دوستانه انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته شرایط نسبت به انتخابی المپیک بهتر شده، چون ۴ تیم به مسابقات جهانی صعود می‌کنند و همینطور لژیونرها را در مدت زمان بیشتری نسبت به مسابقات انتخابی المپیک در اختیار داریم. فدراسیون هندبال در حد توانش تلاش می‌کند شرایط خوبی برای تیم ملی ایجاد کند، اما به هر حال مشکلات ارزی نسبت به قبل بیشتر شده است و این موضوع روی برنامه‌ریزی برای تیم ملی هم تاثیر داشته است. بیشتر بخوانید:  لژیونرها در تیم‌های خودشان ستاره هستند اما در تیم ملی نه!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی هندبال علیرضا حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان