Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خادمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مه غلیظ که با بارش خفیف برف نیز همراه است، تردد در این گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی را با مشکلاتی نظیر کاهش شدید دید افقی مواجه کرده که عوامل راهداری برای تسهیل عبور خودروها و کمک به مسافران حضور دارند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در گردنه‌های «قره‌بلاغ» در محور مهاباد - بوکان و «جواله‌شان» در محور مهاباد - سردشت به علت بارش خفیف برف و مه غلیظ، دید افقی به کمتر از ۵۰ متر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت نیز مه غلیظ، بارش برف و کولاک گزارش شده و دید افقی در این گردنه نیز به ۱۰۰ متر کاهش یافته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد با اشاره به بازگشایی محور مهاباد - پسوه توسط عوامل راهداری گفت: تردد در این محور برف‌گیر به خاطر بارش برف در اوایل هفته جاری تنها با زنجیر چرخ ممکن بود و عوامل راهداری شب گذشته توانستند این مسیر را به طور کامل بازگشایی کنند.

خادمی بیان کرد: با توجه به کاهش دید افقی، برودت و کاهش دما در این گردنه‌ها، رانندگان نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یافته و سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی از رانندگان خواست قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد بر اثر ورود امواج ضعیف بارشی به منطقه، بارش پراکنده برف و باران در برخی مناطق جنوب آذربایجان‌غربی طی ۲ روز دیگر تداوم دارد.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.

برچسب‌ها مهاباد راهداری حمل و نقل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد راهداری حمل و نقل مهاباد راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # بارش برف ، کردستان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته
  • ببینید | بارش شدید برف در کردستان؛ گردنه تته بسته شد
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • بارش‌ رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی
  • بارش‌ها رگباری درجنوب سیستان وبلوچستان وآماده باش دستگاه‌های خدماتی وامدادی