Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:35:15 GMT

بازی با بارسلونا اتفاق مهمی برای ماست

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۰۵۲۹

بازی با بارسلونا اتفاق مهمی برای ماست

سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان گفت: تقابل با بارسلونا بسیار اهمیت دارد و نه فقط برای بازیکنان بلکه برای من هم مهم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آنتونیو کنته سرمربی تیم اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر بارسلونا، گفت: لحظه مهمی برای ماست، اگر زمان را به عقب برگردانیم و به روزی که بازی ما مساوی شد برگردیم، بیشتر متوجه اهمیت این بازی خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروهی بازی می کنیم که همه صعود از آن را سخت تلقی می کنند و ما در همین گروه سخت باید در آخرین بازی خود به مصاف بارسلونا برویم. بازی مهمی برای همه ماست.

وی افزود: فردا باید به خودمان و رسیدن به هدفی که در نظر داریم فکر کنیم. هدف ما مشخص است و باید بدون تاسف و پشیمانی زمین بازی را ترک کنیم و این مسئله را در نظر داشته باشیم که برای بازی در مقابل تیمی مثل بارسلونا باید همه توان خود را بگذاریم.

کنته در مورد شرایط بارسلونا، گفت: زیاد به بارسلونا فکر نمی کنیم، این تیم از بهترین تیم های دنیا است و 20 تا 22 بازیکن بسیار خوب در اختیار دارد. هدف بارسلونا قهرمانی در تمامی رقابت هاست و تاکنون در این راستا خوب عمل کرده اند. بارسلونا استرس و اضطراب کمتری برای این بازی دارد و ما بیشتر تحت فشار هستیم.

سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان ادامه داد: باید اشتیاق و جرئت خود را در این بازی به نمایش بگذاریم. رسیدن به مرحله یک شانزدهم و صعود از گروه لیگ قهرمانان اروپا اتفاق خوشایندی برای ماست و مطمئن هستم که تمام استادیوم برای رسیدن به این هدف به ما کمک خواهند کرد. باید متحد باشیم و همه بازیکنان مسئولیت کامل را پذیرفته اند تا با حمایت هواداران تمام تلاش خود را انجام دهند. سختی ها به ما شکل می دهد و ما را صیقل خواهد داد و باید تلاش کنیم تا از آزمون ها سربلند بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه  اینتر در نیمه اول تقابل قبلی با بارسلونا خوب کار کرد و چرا در نیمه دوم قافیه را به حریف باخت، گفت: دو ماه از آن دیدار گذشته و تیم ما پیشرفت کرده است. غیرممکن است که کسی بخواهد فکر کند بازی زمینی و پاسکاری های بارسا کار را برای ما سخت خواهد کرد، باید فشرده بازی کنیم و راه را برای نفوذ ببندیم تا بتوانیم بارسایی ها را تحت فشار قرار دهیم.

کد خبر 400461

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینتر میلان سری A ایتالیا فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا بارسلون اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید