Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاشازاده به جدایی فتحی از استقلال واکنش نشان داد.

طرفداری- پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید این مهم است که ساختار باشگاه درست شود وگرنه هر کسی به جز فتحی هم همین مشکلات را خواهد داشت.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال استقلال پس از رفتن آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم و استعفای امیرحسین فتحی از مدیرعاملی این باشگاه اظهار داشت:

موضوع فقط فتحی نیست، مشکل از ساختار باشگاه استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معضل استقلال بالاتر از فتحی است، ایراد کار از وزارت ورزش است.

وی در ادامه در خصوص شرایط مالی استقلال تصریح کرد:

این تیم کاملا دولتی است و وزارت ورزش در قبال مشکلات آن مسئول است. استقلال به بودجه دولتی وابسته است، چون به‌ جز درآمد محدود اسپانسری، درآمد دیگری ندارد. رفتن استراماچونی برای هواداران خیلی سخت است، هر بار یک افتضاحی در باشگاه به بار می‌آید. یعنی مدیریت نمی‌دانست اگر به استراماچونی پول ندهد او از استقلال می‌رود؟

پیشکسوت تیم استقلال پیرامون آینده این تیم افزود:

استقلال باید حمایت شود، با این شرایط آینده این تیم خیلی پیچیده است. در شرایط بحرانی نمی‌توان اظهارنظر کرد. باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه سرنوشتی برای استقلال رقم می‌خورد. مهمتر از اینکه مدیرعامل استقلال چه کسی خواهد شد، این مهم است که ساختار باشگاه درست شود وگرنه هر کسی به جز فتحی هم همین مشکلات را خواهد داشت.

پاشازاده در مورد اینکه آیا استقلال با این شرایط می‌تواند صدر جدول را حفظ کند یا خیر خاطرنشان کرد:

وضعیت استقلال از اول فصل پیچیده بود و الان بدتر شده است، نمی‌توان آینده این تیم را پیش‌بینی کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در راستای تحقق جهش تولید باید به واحدهای دارای مشکل در شهرک‌های صنعتی رسیدگی شود تا اشتغال و تولید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، رمضان بهرامی ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وجود قوانین سختگیرانه، یکی از مشکلات جدی بخش خصوصی است، چراکه در کشور ما قوانین سختی در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه شعار سال بدون تسهیل قانون محقق نخواهد شد، افزود: فرض را بر این می‌گیریم که با شعار سال، مردم ۵۰ درصد از سرمایه خودشان را در بخش تولید بیاورند سوال اینجاست آیا ۵۰ درصد دیگر را بانک‌ها در قالب تسهیلات پرداخت خواهند کرد؟ بسته حمایتی سازمان اقتصاد دارایی برای جهش تولید کجاست؟ سازمان تأمین اجتماعی در کجا قرار دارد؟ دستگاه‌هایی مانند شرکت توزیع برق چه خدماتی به تولید خواهند داد؟ در صورت بی‌توجهی به این موارد تحقق شعار سال مانند سال‌های قبل خواهد بود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: فعلاً در دستگاه‌های اجرایی ظرفیتی وجود ندارد، مگر اینکه سازمان تأمین اجتماعی و مالیاتی به بخش‌هایی که افزایش تولید و اشتغال دارند در بحث تأمین اجتماعی و مالیات تخفیف دهند.

وی ادامه داد: آن‌گونه که به نظر می‌رسد اغلب تغییرات باید در سیاست‌های کلان کشور لحاظ شود، چراکه وقتی صحبت از مشارکت مردم می‌کنیم به دو دسته سرمایه‌های خُرد و کلان تقسیم می‌شوند و به این ترتیب افرادی که از سرمایه کلان برخوردار بودند از قبل وارد حوزه تولید شدند بنابراین شاید اگر مشکل همین واحدهای تولیدی را حل کنیم جهشی در بخش اشتغال اتفاق بیفتد.

به اعتقاد رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان، افرادی که سرمایه‌های خُرد دارند هم باید نقدینگی‌شان به مانند بخشی نظیر بورس هدایت شود اما باز هم می‌بینیم که این سازوکارها باید در سطح کلان کشور تصمیم‌گیری شود و مواردی نیست که بتوان به صورت استانی درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

وی اضافه کرد: بهتر است در راستای تحقق جهش تولید به واحدهای دارای مشکل در شهرک‌های صنعتی رسیدگی شود تا اشتغال و تولید افزایش پیدا کند.

بهرامی با بیان اینکه اغلب مشکلات واحدهای تولیدی، سرمایه در گردش و زیرساختی است، افزود: مالیات و تأمین اجتماعی از دیگر مواردی است که تولیدکنندگان همواره با آن درگیر هستند.

وی معتقد است: باید تعداد صنایع بزرگ در استان شناسایی شود و مشکلات این واحدها بررسی شود تا چالش‌های پیش‌روی آنها حل شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان، فقدان مدیریت درست را از دیگر مشکلات تولید در بخش دولتی و خصوصی دانست و گفت: اول باید این مشکل حل شود، چراکه اگر تسهیلات نیز به صنایع ارائه شود بازهم تولید به معنای واقعی اتفاق نخواهد افتاد، چراکه باز در فروش با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه هر سرمایه‌داری نمی‌تواند تولیدکننده خوبی باشد، افزود: در کشور معمولاً در مدیریت سرمایه‌گذاری مشکل داریم.

بهرامی ادامه داد: با فرض بر اینکه واحد صنعتی با ظرفیت بالای ۹۰ درصد کار کند، بخش عمده محصول باید به بازارهای خارجی عرضه شود و سوال اینجاست آیا زمینه صادرات در حال حاضر وجود دارد؟ فرض بر اینکه صادرات انجام شد، باز در برگشت پول با مشکل مواجه هستیم، اینها همه مواردی است که به رکود تولید دامن می‌زند.

کد خبر 745125

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!